Survivallen

Ik ga woensdag tot vrijdag survivallen met school! In de ardennen.
Ik heb een hele waslijst wat ik mee moet nemen zoals; handdoeken, wandelschoenen, bekers enzo.
Weet iemand nog iets wat ik echt mee moet nemen of juist niet?

( ps; inderdaad ik heb het nog nooit gedaan :drooling_face: )

haha wat leuk, ik ga ook survivallen met school (kenningsmaking, best wel eng), maar dan in domburg, in zeeland.
ik ben ook wel eens in de ardennen geweest en dat is echt heel leuk! laat alleen wel je hoogtevrees thuis, anders kom je er niet :stuck_out_tongue: en luchte kleding want t kan wel heel warm zijn… en veel shampoo! haha nee ik zou het ook niet zo goed weten. iig niet je mooiste kleren meenemen want die gaan eraan =)
nou veel plezier en ik zal het ook in de gaten houden, wil ook wel wat tips!
zie dit maar als een ‘grote’ up (haha ik lul graag veel, sorry)
daag xx

heeey,

ik was een keer gaan survivallen in de ardennen en dat was echt zo leuk!
Ik zou zeggen geniet ervan xD maak veel plezier en neem alles mee
wat school zegt! En neem een trui mee (altijd handig voor als je het koud krijgt snachts) en als je gaat kanoen of kajakken of iets anders met water,
ik het handig om zo’n surfers pak aan te trekken onder je outfit! Voor als je
in het water pleurt en dan krijg je het minder koud. Want het water
komt dan niet bij je lichaam!

xx

owja neem oude schoenen mee! Zeker geen mooie!

Haha dat is een probleem, heb laatst mijn oude schoenen weggegooid. Ach ik verzin wel iets ;] Thanks voor reageren trouwens.

Ik ga dit jaar ook survivallen, moet alleen nog ergens een kingsize rugzak vinden en ik moet NIET ongesteld worden.

Ik ga ook survivallen in de Ardennen, maar ik ben niet zo’n durver. xD

@derozeanus; ten eerste ; geweldige naam+plaatje!
als je de pil slikt, gwn die week/paar dagen doorslikken, word je niet ongesteld =) en nee wat sommigen ook zeggen, het kan geen kwaad. ik ben het bewijs; ik doe t altijd op vakantie of als dr iets belangrijks komt en ik leef nog, en hóe!