Surpriseparty sweet 16

Hoi allemaal! Mijn zusje wordt binnenkort 16 jaar en ik wil graag een surpriseparty organiseren met haar vrienden. Ik ben nu zover dat ik een groepswhatsapp heb met haar vriendengroep (ongeveer 10 man). Ze geven aan dat ze allemaal geen alcohol drinken en dat ze liever een “zitfeestje” dan een sta/dansfeest hebben.
Ik zat er dus aan te denken om heel standaard wat fris/chips/pizza e.d. te halen en de boel te versieren beneden. Als extra leukigheidje dacht ik eraan om 100 ballonnen op te blazen en in de woonkamer (waar zij gaan zitten) te gooien. Verder heb ik eigenlijk geen ideeën meer en haar vrienden zelf zijn ook geen grote inspiratiebron. Hebben jullie nog leuke tips om het feestje extra leuk te maken? Wij hebben geen wii of spelcomputer, dus ik weet ook niet zo goed wat ze normaal dan heel de avond doen. Misschien wat spelletjes als twister/kaarten wegleggen? Of zouden ze daar dan weer te oud voor zijn? Wat zouden jullie graag als toevoegingen hebben / wat vonden jullie zelf leuk toen jullie 16 waren? Ik heb zelf altijd gewoon lekker gedanst maar dat zit er dus niet in bij dit feest.

Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar bij ons doet ‘weerwolven van wakkerdam’ het altijd goed op zit feestjes

@semperbibitur Oeh thanks ja, dat is een leuk idee! Misschien vinden ze cards against humanity ook wel leuk

^Ja Cards against humanity is altijd wel leuk :stuck_out_tongue: Black stories is ook een heel leuk kaart/verhaal spel. Never Have I ever kan je zonder kaarten spelen en kan ook soms leuk zijn als mensen inspiratie hebben

Een high tea kan ook heel gezellig zijn als je het leuk aankleed! Laat bijvoorbeeld al haar vriendinnen wat maken en meenemen en dan kaarsjes, muziek etc.