'Surprisebox t.w.v. ¤ 250' Glamour. Vraag

Heee,

misschien een domme vraag, maar weet misschien iemand wat er in de suprisebox zit van de Glamour?
Ik heb een abonnement gekregen voor sinterklaas, met daarbij nagellakjes van hêrome, niet gekregen omdat het zo populair was. Ik was zo ontzettend teleurgesteld! Dus nu moet ik iets anders kiezen, en het leukste wat er momenteel bij zit is die ‘suprisebox’ tenminste dat denk ik.
Dus ik hoop dat iemand die doos al heeft gekregen en mij zou kunnen vertellen wat ik ongeveer verwacht!

Alvast bedankt!

Ik heb het jurkje van Lily’s Closet besteld!

Ik vroeg me ook al af wat er in de box zit, daarom heet het ook de ‘Surprise box’ :stuck_out_tongue:

http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=600434

Hier heb je wel wat aan denk ik (:

Bedankt voor je moeite het is alleen een suprise box van 2 jaar geleden!
Ik had ook al zitten kijken.
Ik wil gewoon niet nog een keer teleurgesteld worden!

De laatste reacties zijn van juni 2011 hé dus nog maar een half jaar geleden. Maar goed, dan kan ik je niet verder helpen, sorry! (:

oeeh! ik wil dat ook weten!

Ik zou ze mailen en zeggen dat je toch die nagellakjes wilt hebben en dat zij ervoor moeten zorgen dat je die krijgt want om die reden heb je een abbonement genomen.

Of mailen om te vragen wat er in die box zit :slightly_smiling_face:

Hahaha, die is wel slim! ik ga ze gewoon mailen!
Ik hoop wel dat er leuke dingen inzitten.

Heeft iemand hem al ontvangen? Ik heb hem namelijk ook besteld maar ben erg benieuwd wat er allemaal in zit.

Ik ben ook erg benieuwd, heb hem net besteld. ^^

Kreeg je een bevestigsmail na je bestelling? :flushed:

Het is niet voor niets een surprisebox…oftewel het is een verrassing. :wink:

weet iemand misschien of je een bevestigingsmail krijgt na de bestelling?

Ik heb hem gisteren binnengekregen. bij mij zat er een make-uptasje + zonnebril van glamour in, versace yellow diamond parfum & showergel, bruine mango tas, ritualen lipgloss, l’oreal lipstick, oorbellen van dij dij italia, shampoo & cremespoeling van john frieda en een chanel-notitieboekje met mini mascara.

Ik heb 'm net besteld, ben benieuwd !

lijikt me wel leuk

ik heb hem net besteld! hoe snel krijg je zoiets binnen?

ik vond dit op internet ; http://www.ronne.nl/column/unboxing-the-glamour-surprisebox