Surprise..

[i]Dit jaar doe ik mee met surprise bij mijn vriend, en ik heb zijn nichtje getrokken…
ik heb het nu bijna 7 maanden met hem en heb zijn nichtje niet zo heel vaak gezien… Wel een x voorgesteld enzo maar niet echt veel mee gepraat… Dus weet niet wat haar hobbys zijn en intresses liggen…
Ze is 16 jaar, weet wel dat ze pas een hondje hebben gekregen. maar vind t kinderachtig overkomen n hond te gaan maken XD

Wil zowiezo iets maken van een schoendoos. want die hebben we genoeg thuis…
iemand tipss? wil er zaterdag aan beginnen en het moet 30 nov zeker af zijn.

Liefssss xox[/i]

als ik haar intresses niet weet zo ik me God niet weten hoe ik je tips moet geven?

jaaa misschien iets maken wat voor iedereen kan? wat niet echt een doel heeft op een hobby ofzo… maar ik zou niet weten waar ik iemand blij mee kan maken.

Weet je vriend niet iets wat ze leuk vind?

ja eigelijk mag ik hem niet zeggen wie ik getrokken heb… of zal ik dat toch doen?

Je hoeft het niet opvallend te vragen. Je kan ook gewoon interesse aan hem tonen over zijn zus omdat je haar amper kent. Dan heeft die misschien niet eens door dat je doelt op ideeën voor een suprise.

edit; nichtje

Ik zou als ik jou was gewoon die hond maken, kan jou 't schelen. (: Of als ze een beetje van make up houdt een grote lippenstift ofzo, dat is ook vrij algemeen.

Zeg gewoon tegen je vriend: Ik mag niet zeggen wie ik getrokken heb, maar ik ken niet iedereen even goed, dus kun je me wat eigenschappen over je familie vertellen?

Kan je iets uitmaken uit de cadeautjes die ze op haar verlangslijstje heeft gezet? Ik heb wel eens een grote variant gemaakt van wat iemand vroeg!

ja ze wou n hoesje voor haar mobiel… of iets vn rituals.
maar ik weet niet of een schoendoos dan een dikke mobiel word. Hahaha.

Nou Rituals zijn verzorgings producten, maak bv een grote shampoofles? of een groot zeepblokje?

Heeft ze geen facebook waar je haar op kan zoeken en misschien wat meer over haar te weten kan komen?
Of je vraagt gewoon aan je vriend of hij van iedereen wat dingen op wilt schrijven. Zo hoef je niet te zeggen wie je hebt getrokken en kan je er wel achter komen waar ze van houd :p.

je kan van een doos (schoenendoos) het boek van sinterklaas maken, zoiets is altijd wel goed.
ook kan je boot van sinterklaas maken en dan gebruik je als basis de schoenendoos.
ook kan je een goedkoop spiegeltje kopen en dit op de schoenendoos plakken en er een mooie spiegel van maken (kan je op veel verschillende manieren maken)

hoop dat je op wat ideetjes bent gekomen!

als het een meisje meisje is kan je ook een sieradendoosje maken (je kan dan ook sieraden kleien of iets dergelijks) of een make-up doos

hier is een algemeen topic voor, check m even!
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-sinterklaaskerst-surprisesgedichten-topic-82736.25.html

thankss voor tips girls!

Ja ik heb precies ditzelfde probleem !
Had net al een forum gemaakt, maar had dit nog niet gezien.
Ik heb dus zijn moeder getrokken, ik weet dat ze wel van een borrel houd, en van wandelen. Maar voorderest…
Help?

Er is een algemeen topic waar dit in kan!
http://forum.girlscene.nl/forum/crea-bea/sinterklaas-surprises-253515.0.html