Surprise

Ik moet dit jaar voor m’n broertje (we geven elkaar de surprise op aanstaande zondag maar we gaan aanstaande vrijdag voor een week weg dus morgenavond moet ie klaar zijn) een surprise maken. Omdat ie helemaal gek van Mario is ben ik bezig een mariopop te maken (van piepschuimballen met daarom heen vilt enz). Maar omdat het nu misschien nog een beetje te serieus is moet ik er nog iets bij verzinnen dacht ik, iets waar ie op zit (laten staan is geen optie, blijft niet staan en een staande mario overleeft de autorit waarschijnlijk ook niet). M’n broertje houdt van gamen en doet een computeropleiding en het hoofdcadeau wat ie krijgt is een luchtje. Iemand ideeën? want ik kan echt niets bedenken…

Ik snap niet precies wat je nou wilt :stuck_out_tongue:

Ehm een doos aangekleed als computer/playstation en daarin het parfum? Wat bijzonder dat jullie surprises doen een maand na sinterklaas…?

Wij doen normaal gesproken altijd met kerst surprises, maar door omstandigheden werd dat nu een paar dagen later. Verder ben ik zoals ik al zei bezig met een mariopop te maken (die is al voor een groot deel klaar), maar wilde er nog wat bij maken.

Oh vandaar. Maar zoals ik al zei, kun je er bijvoorbeeld een doos bijmaken in de vorm van een gameconsole of computer. Dat is niet zo ingewikkeld maar past wel in het thema?

Up.

Gewoon op een muurtje van die bruine stenen blokjes en ?-blokjes zetten?