Surprise voor mijn vriendin

Hee

Jullie zullen je misschien afvragen waarom ik rond deze tijd een surprise voor mijn vriendin maak, maar ik en mijn vriendin gingen laatst afspreken. En toen had ik als idee, dat we voor elkaar een surprise maken. Gewoon omdat we allebei van knutselen houden en we zijn super goede vriendinnen.

Ik zou jullie een beetje uitleggen wat voor soort type mijn vriendin is (ik ken haar namelijk super goed :slightly_smiling_face:)

Hobby’s

• Tekenen
  • Knutselen
  • Lezen
  • Zingen (Niet echt haar hobby maar ze zingt iedere dag, en ze kan het nog best goed ook)
  • Dingetjes naaien
  • Lekker creatief bezig zijn zoals, armbanden maken (en dan niet van die simpele maar echt hele mooie die best verkocht zouden kunnen worden) en ook maakt ze van ieder probleempje een leuke fantasievolle oplossing zoals: ze kon nergens haar armbanden kwijt dus maakte ze een heel mooi kistje voor haar armbanden en ze vond haar kast een beetje saai, en toen ging ze het helemaal vol hangen met strikjes en bloemetjes (zelf gemaakte)

Nu kennen jullie haar een beetje

Bij leuke ideeën, zet reactie hier onder!

Alvast bedankt
xxx

ik weet niet zeker of jij ook van knutselen houd, maar misschien kun je een mooi kussen voor haar maken met een leuke tekst erop. of een kussen met wat andere frutsels? :grinning:

Een mooie kaart maken met een lieve, persoonlijke tekst in.