surprise probleem!

[b]Ik moet een surprise maken voor een meisje uit mijn klas maar ik weet echt niet wat! En vrijdag moet het al af zijn!
HELP! Iedereen uit mijn klas (van vorig jaaar weet ik het nog.) maakt SUPER grote en luxe surprises en vorig jaar stond ik al vet voor lul met mijn ding :nauseated_face: !!

En kunnen jullie dan er ook bij vertellen hoe je het moet maken enzo? Anders ga ik er vast een rotzooi van maken!
[/b]

trouwens, voor de gene die vonden dat ik eerder moest beginnen, we hebben gisteren pas lootjes getrokken. (en ik heb al cadeautjes.)

• Model huis waar de pieten/sinterklaas inzitten en dan overal kleine cadeautjes stoppen
  • Gitaar
  • Stereo toren
  • Stoomboot XD
  • Computer
  • Schoen in de vorm van bijv. laars/pump
  • Grote lippenstift

ect

Ik ga ook morgen pas beginnen, maar echt. Maak je niet zo druk, het wordt toch binnen 5 minuten gesloopt.

En nu wat ideetjes

• Robot
  • Computer
  • Spelcomputer
  • iPod
  • Cupcake

Tip als je het niet weet:
Kijk of je een onderwerp kan vinden in je eigen huis ;3, meestal iets makkelijker vind ik (’’:

Misschien wou ik een voetbal openknippen en dan iets leuks ermee doen enzo. Maar ik wou Ă©cht niet weten hoe dan!!

Een tv/computer, dan kun je het cadeautje invriezen (ligt eraan wat voor cadeautje het is) en dat blok ijs dan als scherm gebruiken en dan van een doos de rest maken zeg maar. Dan kun je op dat blok ijs nog een plaatje plakken
tip: als je het wil maken doe het blok ijs er pas op het laatst in anders dan smelt het en doe er een plastic zak omheen :slightly_smiling_face:

jekunt een voetbal van papier maché maken. Maar surprises worden na 5 minuten gesloopt dus maak je niet zo druk.

Je kan ook allerlei dozen meenemen/verzamelen oké klinkt alsof je het van een zwerver moet stelen XD, maar, dan kan je goed aan de slag hoor. Een huisje maken is niet zo moeilijk en persoonlijk zou ik zo’n grote lippenstift leuk vinden, is niet moeilijk en makkelijk om te maken. Toen ik nog suprise’s maken had op de basisschool kreeg ik een reuze potlood XD.

Ja ik weet het, maar in mijn klas (heb een kut klas) word er super moeilijk over gedaan en blijven ze er nog vet lang over zeiken als je iets doms hebt gemaakt…

Hoe maak je die?!

Zij had zo’n grote kooker ofzo, waar je spulletjes indoet mss aan je ouders vragen, en dan papier erom heen en van papier machéé een soort punt maken.

Ik denk zo:
Paar dozen op elkaar stapelen, van papier mache de punt maken, cadeautje erin, dicht maken, iets zilverkleurigs plakken voor het gummetje (je weet wel zodat het vast blijft itten) en verfen. (benodigde kleuren; beetje zwart, bruin, geel, roze)

wat heb je voor een cadeautjes gekocht dan?

Ik heb een keer een mini badkamer gemaakt. Van een leeg boterkuipje maak je het bad, van wat kleine doosjes maak je een wastafel met daaronder een kastje. Vergeet de wc niet. En dan ga je in het toilet, het bad, de wastafel en het kastje eronder kadootjes stoppen :stuck_out_tongue:
Of een meterslange winkeletalage :slightly_smiling_face: Daar kun je ook leuke dingen in stoppen.

Aah dat vind ik super leuk! (: onthouden voor volgend jaar

damn, ik denk toch dat ik het hou bij de oude voetbal, maar ik moet nog even bedenken hoe ik dat ga aanpakken…

O dat is echt leuk…
hoelang ben je daar mee bezig geweest?

Ik heb n vriendin van me getrokken, en ik maak van papier maché het hoofd van haar vriend. Dus gewoon een balon als basis vorm en het bij de neus en mond wat dikker maken snapje?

Ook heb ik een keer een lippenstift gemaakt, zon reuze ding.
Ik pakte een stuk buigbaar karton en rolde dit op, pakte nog een stuk karton en rolde dit iets smaller op. Dan stopte ik de kleine rol in de grote en dan sneed ik het bovenste gedeelte schuin af en verfde dit rood.

Euhm, je kan ook een tv, computer, ipod maken.

Of, iets van papiermaché, haar lievelingsdier ofzo.

Offfffff, ik had vorig jaar een meisje dat van winkelen hield.
Toen heb ik van karton (zon plat stuk in de vorm van een pinpas maar dan groot) een pinpas gemaakt. Ik had de pinpas van mijn moeder na geschilderd en waar de naam moest staan had ik haar naam gezet.

En daarbij had ik een tasje van karton gemaakt, gewoon een doos, in de vorm van een plastic zak, en dan die hengsels van papier gemaakt. En die doos wit geverfd en daar het h&m teken opgemaakt in rood.
En daarin de cadeautjes gestopt.

Even denkennnnnnn,
je kunt enorme lippen van papiermache maken.
Of van pur schuim?

Of je maakt een spiegel van zilverfolie (glas strijken!)
en dat plak je op karton, en daar omheen spuit je pur schuim, is echt heel leuk.
En dat spuit je dan weer zilver of goud.

Of je maakt een fles parfum, van papiermaché of karton ofzo.
En die verf je dan.

Succcces ermee! Kus