Heeee. Ik wil een surprise party organiseren voor mijn beste vriendin. We kwamen laatst op het onderwerp en toen zei ze dat het haar heel leuk zou lijken. Dus heb ik een van haar vriendinnen uit haar klas geappt om het samen te doen aangezien ik niet al haar vriendinnen uit de klas ken enzo! En nu willen we het samen gaan doen maar we zitten met wat vragen.
Wat is leuker:
Thuis een klein feestje geven met alleen haar goede vriendinnen dus ongeveer met 10 mensen
of
Ergens een zaaltje huren en dan met heel veel mensen een feestje geven(mensen uit de klas, hockeyteam enz) ongeveer 40-50 mensen.
En is het leuk om een thema feestje te geven?
En hoe moeten we het doen met de kosten, haar ouders willen meebetalen maar ik vind het ook zo raar om als we wel een groot feest geven we haar ouders om 200 euro moeten vragen. Ik heb wel iets gelezen over dat iemand iedereen 3 euro vroeg en erbij had gezet op de uitnodiging: iedereen moet 3 euro betalen, het zou leuk zijn als je een cadeautje meeneemt voor de jarige maar hoeft niet.(was ook voor een surprise party) Is dat niet een beetje raar of maakt dat niks uit aangezien je ze niet verplicht om een cadeau mee te brengen.
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen en misschien tips of leuke ideeen voor ons hebben?
En als je zelf al een keer een surpise party hebt gegeven hoe heb je het toen gedaan?
xxx
sorry trouwens als er spelfouten in staan haha