Surprise maken.

Hee!

Ik heb mijn moeder met de surprise en wilde eigenlijk iets met een knuffel doen en daar de cado’s in omdat het gewoon makkelijk en leuk is om te maken.
Maar nu bedenk ik me net dat dat helemaal niets met mijn moeder te maken heeft.
En ik heb nog maar 2 weken de tijd om het te maken. :S

Soorten eigenschappen van mijn moeder zijn:

• ze werkt met gehandicapte kindjes
  • doet heel veel voor het gezin
  • doet zich zelf te kort
  • Houd van lekker eten
  • Houd van lezen maar heeft daar geen tijd voor
    In de surprise moet een dienblad verstopt worden, dus de surprise zelf moet ook best groot worden…

Heeft iemand een leuk idee om te maken?

heey ik wil dit maken maar weet niet waar je piepschuim,
koopt misschien iets voor jou!!
Wat heb je nodig:
Piepschuim.
Zilverpapier.
Snoep.
Cocktailprikkers.
http://www.knutselidee.nl/sint/taartsurprise.htm

Voor iemand die gek is op lekkere dingen kun je een taart maken. Geen gewone met slagroom, maar eentje met allemaal snoep rondom. Het ziet er lekker uit en er zit een verrassing in.
Als eerst zaag je uit piepschuim een vorm. Net hoe groot je de taart wilt hebben en dit hangt natuurlijk ook af van de grootte van het cadeau dat erin gestopt moet worden. De taart op de foto heeft 3 verschillende rondjes die op elkaar gezet zijn.
In het middelste rondje een gat gemaakt waar het cadeau in paste.
De verschillende delen kun je al wat vast zetten met cocktail prikkers. Daarna doe je zilverpapier om het piepschuim heen. Hiermee wordt de taart mooi egaal. Nu neem je allemaal verschillende snoepjes en prikt deze met een cocktail prikkertje op verschillende plekken op de taart.
Bovenop de taart kun je een sinterklaas en zwarte piet van chocolade zetten.

[i]Ik heb vorig jaar een rozen bakvorm gepakt, chocolade gesmolten en het erin gegoten en het cadeautje erin gedrukt, super leuk en degene voor wie het was was er super blij mee.

1 ding; er gingen bij mij 8 repen chocolade in & dat is niet goedkoop :’)[/i]

Oo dat is echt een super leuk idee! :grinning:
Maar ik heb een best groot dienblad als cadeau (rechthoekig) dat een beetje moeilijk te verwerken is in zo’n taart, en ik weet ook niet waar je piepschuim kunt kopen. :frowning_face:

Ook een leuk idee maar ik denk dat ik mijn dienblad hier ook niet in kwijt kan. :S

Wat dacht je van een groot boek van karton oid. Denk dat papiermaché net iets teveel werk is voor in 2 weken… Dus gewoon de kaft van een boek maken, dus ook wat dikker, zodat als je het boek openklapt je het cadeau daarin kunt verstoppen.
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel…

Nog over de knuffel.

Ik had 2 jaar terug van een meisje een mega gorilla gekregen.
Echt vet leuk!
Maar verder heb ik geen idee.

Maak alles in het klein dus: Een boek, eten, kindjes enso.
Maar dan in iets kleiner.

Veel succes.
(ben ook nog lang niet klaar met m’n surprise! :slightly_smiling_face:)

wie weet mischien kan vervangen

Koop de chocoo repen bij de AH. 0,33 cent per stuk!
Ga ik ook kopen. ('k heb m’n mentor getrokken.)

Precies wat ik dacht! En om het dan nog leuker te maken een paar leuke recepten erbij stoppen!

Ik dacht meteen aan een badkuip, dan kan je het ‘plateau’ waar de badkuip opstaat opvullen met het dienblad, en dan kan je eventueel van die badparels enzo in de badkuip leggen, als kadootje ook.

ik heb een paardenfreak getrokken :slightly_smiling_face:
ideën?? xp