Surprise maken...

Heey,
Wij trekken met de familie lootjes voor sinterklaas en nu heb ik mijn broertje getrokken…
Hij houdt van olifanten, playmobiel, snoep, lord of the rings, films kijken enz.
Ik weet echt niet wat ik moet maken!
Ik had vorig jaar ook al mijn broertje, maar toen heb ik al een olifant gemaakt.
Hebben jullie nog ideetjes?
xx

Een grote dvd hoes… Met als film… Playmobiel gaan opzoek naar snoep. met de acteurs van lord of the rings!

Sorry ik ben daar heel slecht in!

succes!

oeen soort mini boeken/film kast en dan maak je laat maar zeggen zelf films van bijv. karton en die zet je er dan in. dan kan je bijv. een film geven als kadootje en dan zet je daartussen ook een echte film… leuk idee? xd

Ja, leuk! Maar wel veel werk…
Ik heb niet zo heel veel tijd :slightly_smiling_face:
Maar wel bedankt!
Iemand nog andere iedeeen?

uhm, een taart maken van karton en daar snoep opplakken
en als cadeau iets van playmobil.
en op de taart kun je ook nog olifanten zetten of acteurs uit lord of the rings.
haha ik zeg ook maar wat!
succes ermee (:

Ehm … ik zou een DVD schijf maken, met daarop de plaatjes van LOTR & Playmobiel, maar dan wel op zo’n manier dat het cadeautje er in past :wink:

Ik heb nu 2 of 3 jaar achtereen m’n vader gehad, dan raken de ideeën ook wel op :stuck_out_tongue: … Gelukkig doen we nu via lootjestrekken.nl en heb ik aangegeven dat ik hem neit wéér wil xD

Ja, leUK!
Hij houdt alleen niet van taart, hij is gek!

haha cupcakes dan?
of iets anders?

Hahah, handig.

Ja, moet ik nog ff bedenken :slightly_smiling_face:

haha inderdaad, werd er helemaal gek van xD … niet dat ik m’n vader niet aardig vind hoor, maar wat afwisseling is soms ook wel eens leuk :wink:

http://www.knutselidee.nl/sint/sinterkl.htm
Hier staan ook wat leuke ideeen xD had het toevallig nog bij favorieten staan ;'D

Ja, ik had eerst mijn vader, maar toen riep mijn broertje ( godzijdank ) Ik heb mezelf!
Dus toen moesten we overnieuw trekken en nu heb ik me broertje.
Mijn vader had niets op zijn lootje gezet, omdat hij helemaal niets weet om te vragen :slightly_smiling_face:
Ik vraag me af wie hem heeft en wens hem geluk, haha

Niemand meer ideeen?

ehm, maak je plaatje! Die is wel awesome. of maak dat zwaard van frodo, die gloeiende. Maak een spekje heeeeeel groot.

Ik had er 2 gemaakt.
één hele simpele :
Een doos die in de lengte als in de breedte even lang is, die met witte papieren inpakken. en dan zwarte stippen, een mega-dobbelsteen dus [ die wel klopt]
dit zag er best leuk uit!
&Ik had nog een robot. een kleine doos op een grote doos, met zilver papier gekaft. blabla.

Hebben jullie nu al lootjes getrokken ;o

yeah right. Het is 23 oktober.

woow wij doen dat pas eind halverwege november. Maar wij doen alleen met gedichtjes en niet met surprises.

I know, maar mijn moeder gaat binnekort twee weken naar Nepal, dus heeft ze anders heel weinig tijd, dus deden we het al eerder :slightly_smiling_face:
Maar ik denk dat ik iets van LOTR na ga maken idd.
Thanx voor jullie tips!