surprise feest mama

hoi
mijn moeder is 18 mei jarig
en wil nooit haar verjaardag vieren
nou wil ik een verrassings feest organiseren
maar het moet iets speciaals zijn met een thema ofzo

ik heb al posters met
LORDY LORDY LOOKS WOHS(?) 40

18 mei is over 5 dagen. Wil je in 5 dagen nog een suprise feest verzinnen èn organiseren?

jep ik was het vergeten
*schaam*
maar de ideen stromen nog niet binnen dussuh
HELLUUPPP

Oe! Dat is best wel kort dag. Je meot je best dan doen. Misschien is het verstandig om aan vriendinnen te vragen of ze je willen helpen of vrienden. Een thema, mm een bepaalde kleur? of lekker fout:P?

Wil jij een cadeaubon van bol.com t.w.v. ¤ 25,- winnen doormiddel van 1 klik? Vind Shopbuddie.nl leuk op Facebook en maak kans op die cadeaubon! Als Shopbuddie.nl 150 fans heeft wordt de cadeaubon verloot onder de fans! Dus doe gek en klik op de ‘vind ik leuk’ button en misschien win jij die cadeaubon! Klik hier!!

Er staat echt op al die posters ‘WOHS’ ?
http://img371.imageshack.us/img371/9729/facepalmhy2.gif

Hahahaha fail. Wohs? :’)
Maargoed, ik zou inderdaad hulp vragen aan familie/vrienden. Zoiets lukt never in je eentje in zo’n korte tijd.

neehee daar heb ik hulp voo ringeschakelt maar die poster worden morgen bezorgt

Ja maar lieve schat, wohs is fout.
Het is: Who’s.

en ik wil het zaterdag/zondag vieren want woensdag is ze nog in NY
en ze komt zaterag thuis dus dan kan ik mooi alles klaar maken
en aan commetaar heb ik niks
ik wil tipsssssss

ja dat staat op die poster ik had het toen ff aan mijn stiefvader gevraagd om mijn ontwerp te bestellen en hij heeft het verbeterd hij zei er zat een fout in maar wist ik veel hoe het wel moest en ik heb er vertrouwen in dat hij het goed heeft verbeterd

Hoe oud word ze dan? Anders doe je toch een thema wat ‘‘belangrijk’’ is geweest in haar jeugd. Discostijl, hippiestijl. Zoiets.

lordy lordy looks who’s 40

Jeetje, zoek het dan maar uit. Je loopt alleen maar te zeiken, wees dan duidelijk.
Ik had erover heen gekeken, kan gebeuren vind ik.
Dat jij je moeder nou niet goed genoeg kent om voor haar een feest te organiseren.

waarom lordy? :’)

SNIK SNIK
waarom doe in gondsnaam zo klote tegen mij KLOOT sorry dat ik zo bot overkwam zo bedoelde ik het niet maar jezus zeg, niet iedereen kan zo PERFECT zijn als jij hoor.
en ik ken mijn moeder misschien niet fantastisch omdat we veel ruzie hebben ze veel in het buiteland is en mijn ouders gescheiden zijn
wil ik iets liefs voor haar doen word ik daar weer lekker aan herrinerd en dit is dan gelijk weer mijn 1e traan van de dag
en bedankt
je laat me huilen lieverd
en dat is geen grapje

Doe niet zo zielig.

ik zeg echt geen lieverd tegen iemand die me laat huilen . behalve als mijn vriend dood zou gaan ofzo. maar dat terzijde.

trololol

Hahaha, faalhaas.

Hahahahahaha :"D