Suri Cruise (4) verslaafd aan make-up?

Amsterdam – Het dochtertje van Katie Holmes en Tom Cruise is nu al druk in de weer met make-up. De kleine meid is pas 4 jaar oud, maar is nu al groots fan van Sephora. Suri Cruise werd namelijk met moederlief gespot in de winkel. Ze was heftig aan het wijzen en heeft uiteindelijk voor 1300 dollar aan producten uitgekozen.

Volgens een verkoper ging Suri’s voorkeur uit naar producten van Laura Mercier. Hiervan koos ze body producten en genoeg make-up voor een weeshuis! Een beetje overdreven voor die leeftijd. Wat vinden jullie?

Bron: http://www.ilovebeautynew…jarige-beauty-verslaving/

http://i52.tinypic.com/72c5tj.png

Oke, dat is best sick. Ik snap dat kleine meisjes graag willen spelen met make up enzo, maar 1300 dollar, hallelujah zeg!

jezus christus met haar gaat het vast goed aflopen :crazy_face:

1300 dollar geven zij uit alsof het voor ons 13,00 dollar is,
dus ach als je het zo bekijkt is ze alleen wat verwend…

voor de rest niets mis met een klein meisje wat dol is op makeup toch?
Ik bedoel maar, hoe graag speelde wij vroeger niet met makeup etc…

1300 dollar! Zo veel krijg ik niet eens in de maand! Wat een verwend kind en dat nu al.

kan ze het wel goed aanbrengen dan :stuck_out_tongue:?

Ik vind het echt ziek van die ouders dat ze hun kind zo in de spots zetten en verwennen.
Op die leeftijd hoor je buiten te spelen en niet dit soort gekkenwerk uit te voeren.

Ik wed dat dat kindje later er problemen mee krijgt.
Sirieus.

wat een verwend nest.

Ja dat weet ik, (maar dat is sowieso ook fout) maar ik denk dat het meisje het nog serieus wil gebruiken ook, en dat die ouders dan niet zoiets hebben van : Je bent nog maar 4, dat komt later wel.

dat krijg ik niet eens in een halfjaar.
:stuck_out_tongue:

Neejoh, heus niet.
Make up heb je niet nodig.
Laatstaan op zo’n leeftijd.
Die ouders zijn gewoon mediageil.

Ik word er trouwens soms echt moe van hoe mensen steeds kunnen zeiken over hoe sterren hun kinderen opvoeden, dan krijgen ze te weinig, dan leven ze te gezond, dan krijgen ze te veel, dan is het slecht dat ze met autos spelen, dan is het slecht dat ze met make-up spelen…

Niemand is een ideale ouder, zij ook niet, maar wie zijn wij om te bepalen dat wat zij doen slecht is voor hun kind?

Ik zie het gevaar ook niet in het feit dat ze makeup koopt en met makeup speelt, krijgt ze er ziektes van? is het zo slecht voor de ontwikkeling? zover ik weet niet, en komop een kind van 4 dat verslaafd is aan makeup? waren wij dan verslaafd aan babyborn?

moest ik even kwijt

hallo, als meisje van 4 jaar wou jij toch ook prinses zijn? had je toch ook een roze handtasje, met glittertiara’s en hakjes erbij? en dan een neppe lippenstift en parfum ding? ik wil iig, en de rest van mijn klas ook. helemaal geweldig vonden we het. op die leeftijd heb je echt nog niet door waar make up nou echt voor is, hoe het moet enzo, je vind het gewoon allemaal leuk. en kinderen zijn hebberig. moet je nagaan met zulke ouders, als je weet dat je alles mag!

^

Je kan dat geld beter op een spaarrekening voor dat kind zetten.
Voor haar studie ofzo.

Babyborn en makeup is heel wat anders he. :stuck_out_tongue: Make up is niet gemaakt voor meisjes van 4, Baby born en barbies wel. En natuurlijk spelen is goed en dat kan/mag, maar het kan ook te ver door schieten…

Hmm, nee. Veel meiden wouden dat niet hoor.

Ja sorry hoor, maar ik kan hier echt pissed van worden.
Je geeft je kind 1300 aan make up, terwijl duizenden, wat zeg ik? Honderduizenden kinderen niet eens een fatsoenlijke maaltijd krijgen!!

Sparen? Jong, die mensen zijn stinkend rijk. Ik zou mijn kind ook alles geven wat haar hartje begeerde als ik hun was. Waarom niet? Kind gelukkig, economie gelukkig en het kan geen kwaad.

Je kan dat kind ook omleren gaan met geld.

dat van babyborn ging om het feit of je er als kind van 4 verslaafd aan kan raken, en om te zeggen dat ze verslaafd is aan makeup, zoals de titel zegt, vind ik veeeeeeeeeel te ver gaan…
En of ze nou voor 1300 aan makeup koopt of aan 1300 aan anders speelgoed, ja zij hebben het geld en vinden het blijkbaar leuk om hun kind zo nu en dan te verwennen, als jij het geld zou hebben zou je het ook leuk vinden om wat te kopen voor je kinderen waar zij helemaal gek op zijn toch?

even wachten, zeg je hier nou echt dat je een kind van 4 (4 JAAR!!) om moet leren gaan met geld?! kom op zeg, die kinderen weten amper wat geld is… zij zijn cognitief nog helemaal niet in staat om om te leren gaan met geld…