Surfkamp in California iemand tips?

Heee!
Ik ga volgend jaar naar Amerika. En nu wil ik al heel lang leren surfen dus mag ik in california een surfkamp volgen. Heeft iemand dit al een keer gedaan en kent die dan een leuk kamp daar? Voor een beginner als ik?
Als ik naar amerika ga ben ik 16 en het liefst wil ik ook met mensen rond die leeftijd.
Ik hoop dat jullie tips hebben
xoxoxooxoxoxo

Volgens mij is er wel een Roxy meiden surfkamp.

Moet je even surfen op internet en kijken naar ervaringen.
Wel gaaf dat je dat gaat doen, ik zou dat ook wel willen! Ik surf nu voor 2 jaar, echt geweldig.

gewoon op internet surfkamp californie zoeken,
volgens mij vindt je er dan wel een paar.

Ik weet niet of ze het doen, maar ik ben nu 2 keer met Vinea op vakantie geweest.
Dat is vergelijkbaar met beachmasters.
Je gaat dan met een groep leeftijdsgenoten een bepaalde tijd op vakantie.
Ik weet eerlijk gezegd niet of ze ook buiten Europa vakanties organiseren…
Dat zou je even na moeten kijken!
Als ze die wel houden, zou je echt moeten overwegen om met Vinea op vakantie te gaan!
Mij zijn de 2x met Vinea echt heel goed bevallen !

Ik heb op internet gezocht maar daar krijg je moeilijk een indruk van wat nou leuk is en welke minder.
Vinea had ik inderdaad goede verhalen van gehoord maar die zitten helaas niet in amerika.
Tips zijn dus nog steeds welkom!
xoxo

supervet!
volgens mij heeft vinea ook wel zoiets ja. maar ik weet niet of die ook in california zitten.

jaloers

Haha daar moest ik even om lachen :stuck_out_tongue:

Moet je per se naar amerika dan?

Ja want ik ga met me ouders daar een paar weken op vakantie en dan mag ik daar een week op surfkamp en dan gaan hun dingen doen die hun leuk vinden

up

up,

Hallo meiden,

Ik heb zelf niet deelgenomen aan een surfkamp in California en ken daar ook
geen specifieke organisatie voor. Wel heb ik kort geleden als vrijwilliger gewerkt bij een sport project in Costa Rica. Mij is dit erg goed bevallen en misschien hebben ze daar of in een ander land ook wel een surf project.
Ik ben toen met de organisatie Projects Abroad meegeweest. De site is zeker een kijkje waard denk ik voor iedereen die van sport houdt!