Surfkamp :D

Heey allemaal :slightly_smiling_face: !
Ik zou graag tijdens de zomervakantie op surfkamp gaan (voor te leren surfen, ik ben geen gevorderde). Ik zoek al een aantal dagen naar een leuk kamp, maar ik vind niets wat aan m’n voorwaarden voldoet… Ik zou het liefst surfen in het buitenland (Frankrijk, Spanje,…), meegaan met een Belgische organisatie (ik kom uit België), en logeren in een hotel/appartement. De dingen die ik vond, was met overnachting in tenten, en daar zijn mijn ouders niet echt voor te vinden :wink: Moest jij nu op surfkamp geweest zijn, en het was met overnachting in tenten, zou ik wel graag weten wat je ervan vond enzo :slightly_smiling_face:. Ik ben momenteel 13 jaar, en word in augustus 14. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, en me ook wat van jullie ervaringen kunnen vertellen !

Ik ben 2 jaar geleden op surfkamp in frankrijk geweest. Toen was ik 17 jaar. Dit had ik via Vinea gedaan. Ik weet niet of dit ook voor de belgen is??

Bij mijn surfkamp was het zo dat je met de bus daar naar toe ging. Snachts rijden en je komt sochtends aan. Elke dag krijg je 2 uurtjes les om te gaan surfen en tussendoor mag het soms ook. Daarnaast heb je ook nog andere activiteiten, denk aan: skimboarden, even naar het winkelstraatje, kampvuur, op stap, de staf een avondje vermaken enz.

Dit vond ik zelf wel leuk, maar ik was alleen gegaan. Ik heb best moeite met contact maken met anderen. Inmiddels ben ik te oud voor zoiets en ga ik ook niet snel meer op zon kamp. En als ik zou gaan zou ik met een vriendin gaan.

Als je nog meer wilt weten, laat het me maar weten :wink:

http://www.vinea.nl/Sport…svakanties.aspx?Vaknr=239

Haaaai.
Ik ga altijd met vinea.
Dat is altijd super gezellig.
'k ga nu naar frankrijk/spanje.
Maar van vinea heb je ook wel surfkampen.
Moet je maar even kijken. Het is altijd wel super leuk.

x

Ik heb ondertussen even gekeken, vinea is enkel voor degene die in Nederland wonen. Maar je bent bedankt :slightly_smiling_face: !

ik wil graag met boardx gaan
meer info www.boardx.be

Oh ik lees nu al dat het niet kan omdat je in België woont, maar anders zou ik je vinea aanraden. dat is namelijk echt su-per leuk! haha . ik ben al 4 keer met vinea op kamp geweest en dit jaar ga ik weer, in Frankrijk deze keer. Dus voor iedereen die een kamp zoekt en wél in Nederland woont: vinea is echt leuk! haha;p

Ik ga dit jaar naar knokke samen met een vriendin! dan moet je in augustus gaan want het is boven de 14 jaar namelijk ;d

www.jongerentravel.be !

& xLinda; ga je dan naar Surfer’s Paradise? Ik woon in Knokke en ik heb een strandkabine vlakbij. :slightly_smiling_face: