Surfkamp 2010

Hoi iedereen.
We weten dat de vakantie voor sommigen nog niet eens voorbij is, maar wij zitten al weer voor de 2e week op school. Daar hebben we even besloten dat we wel op surfkamp zouden willen volgende vakantie.
Nu zijn wij niet extreem rijk en we moeten het zelf betalen.
Hebben jullie nog suggesties voor een leuk golfsurfkamp voor niet te veel geld. En hebben jullie zelf ervaringen bij sommige kampen?
We willen met z’n 4en, maar 2 van ons zijn dan wel 16 en 2 zijn 15.
We willen wel iets met veel jongeren van onze leeftijd, en dus niet 15 tot 35 ofzo.
en ook niet 14 tot en met 16 want dan zitten we straks tussen allemaal bruggers.
Het mag in Frankrijk, België maar ook gewoon in Nederland natuurlijk.

Liefs.

Vinea?

www.vinea.nl

maar ik denk dat dat best wel duur is als je dat zelf moet betalen, misschien kun je een deel ervan voor je verjaardag vragen ofzo?

Alvast veel plezier ook al duurt het nog lang, haha

x

Ja, die ziet er wel super leuk uit enzo!
Maar idd heel duur. Opzich wel een goed idee om dan een deel voor mijn verjaardag te vragen (:
En sinterklaas komt ook nog *wenkbrauwwiebel*
En ik werk ook nog, maarja. Ik moet natuurlijk ook wel geld over houden voor andere dingen :wink:
Maarja, nog meer mensen?

Freshcotton organiseert ieder jaar een Surftrip, het kost rond de 200 euro en is voor jongeren. Je krijgt er heel veel bij en je gaat ook veel uit, ik zou daar is wat over opzoeken. :wink:

http://www.crossroadsvakanties.nl

Maar tis wel christelijk :wink:

ik ben dit jaar naar Texel op vakantie geweest, en ik zag daar ergens ook iets staan over een surfkamp.

even voor je gegoogeld: http://www.ozlines.com/

Over freshcotton kan ik helaas niks vinden… Alleen kleding.
En die andere 2 lijken me opzich wel leuk. Ik zal het even aan de anderen vertellen :wink:

Bedankt,
en zijn er nog meer mensen?

ik ben van dezelfde leeftijd en zoek ook nog een leuke !

oeh… i like surfing!!

WIHAAA surfen for life

naja ik ga met breakloose mee naar moliets. was 200 euro ofzo. Surfandbeachcamps is ook leuk of saiko voor het betere werk. Surfkampen zijn best goedkoop en geweldig

HEE IK OOK. gaan wij toevallig samen.

toeval? (a)

BREAKLOOSE MIMIZAN

neee breakloose moliets ^^

Survfen is echt megacool ! (:
Zo, ik ben echt wel slim maar niet heus. Thanks!

met een f graag…

Mimizan :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Ik zou op surfkamp gaan maar nu toch maar niet. Geen geld meer straks <<

Ik wil ook ANNEnas heten… :frowning_face: