suprise

Wij hebben dus net lootjes getrokken in de klas. Ik heb een meisje getrokken ze houd erg veel van dansen (latin) en is veel bezig met haar nagels. iemand enig idee wat ik kan maken?

Heb je er überhaupt wel zelf over nagedacht?! Dit is wel heel makkelijk he.

Een grote nagellak fles maken en daarin nagellakflesjes stoppen.
Misschien is de blauwe kokosnoot nagellak remover ook leuk om te geven :slightly_smiling_face:
Of watjes…
Als ze ook nailart doet stickertjes… verzin het maar :stuck_out_tongue:
Denk aan de kleuren donker blauw en rood die doen het vaak wel goed.

Heel simpel. Denk aub eventjes zelf na (:
Je kan een groot nagellak potje maken met daarop een schaduw van een latin danseres. Schaduw latin danseres
Zoiets dus.
En dan doe je in de dop van het potje, een gat maken wat je open kan maken. Daarin stop je dan allemaal nagellak enzo (: En misschien is er ergens een boekje te koop van ‘Nailart’ waar ze meer kan van leren enzo?

boeie, het is het onzin sub-forum, dat is toch geen ramp, komt er een beetje leven in girlscene.

of, je maakt een hand met gelakte nagels, en maakt een tattoo van een latin danseres (wel in het zwart) op de pols ofzo.

ik heb er wel over nagedacht hoor :wink:

hmm leuke idee. Thanks

Of een hand maken (zo’n ziekenhuishandschoen vullen met papier maché), die schilderen en nagels lakken (:
Haha, misschien een beetje ingewikkeld, maar misschien heb je er wat aan…

Ik zou gewoon een groot nagelakflesje maken, en daarop wat iemand al zij, de schaduw van latin dansers of danseressen.

leuke ideeen maar hoe kan ik een nagellak flesje maken ?

Kartonnen dozen?

Wel mooi afwerken natuurlijk.

http://4.bp.blogspot.com/_XMXX--ZLQ5U/S-XABHtollI/AAAAAAAAAXs/Ggig56xiNPw/s400/Chanel+nagellak+527+nouvelle+vague.jpg

Niet zo’n heel moeilijke vorm toch?

of je rolt een vel rood karton op en blok op het bovenste helft zwart papier.
Even onder en bovenkant dicht maken met een rond kartonnetje en klaar.

Een pot nagellak met daarop afdruk van de zool van een schoen.