Suprise!

heyy,

Ik weet niet of dit het geschikte forum is…maar mijn probleem is:
Mijn aller beste vriendin is bijna jarig en ik wil haar natuurlijk een cadeau geven!
Maar dan niet zomaar een cadeau…maar een cadeau waardoor ik echt laat zien dat ik van d’r hou en dat ze veel voor mij betekent! Maar ik heb echt géén idee wat ik moet geven! mijn budget is niet veel…ongeveer 15 euro! Heb jullie lukken ideeen?? :wink:

XIsabelle

Als eerst zou ik laten zien dat je er heel veel tijd in hebt gestopt. Niet gewoon iets kopen, maar maak iets moois :wink: Het is ook leuk om er herinneringen en foto’s bij te stoppen van vroeger. Iets waaraan je vriendin en jij veel waarde hechten.

Ik zal ff nadenken of ik iets leuks kan verzinnen =)

Een meisje van m’n klas heeft een keer van die open when enveloppen voor haar vriendin gemaakt.

Algemene cadeau ideeën topic!

Het ligt er ook aan, wat vind je vriendin superleuk? Heeft ze een hobby? Houdt ze van make up? Shoppen? Eten?

~Je zou iets kunnen maken wat iets weg heeft van een sinterklaas surprise.
Stel ze houdt van eten, maak haar lievelingseten na en verstop een cadeaubon voor 2 personen om uit eten te gaan in haar lievelingsrestaurant =)
Je zou hetzelfde kunnen doen met haar lievelings make up, of kledingwinkel en een giftcard.

~Bij de Lucardi (juwelier) hebben ze vaak ook dat je een ring kan laten maken met aan de binnen of buiten kant iets gegraveerd. Zoals je vriendin’s naam of ‘‘Bff’’, een mooie quote in een ander taal of een woord of liedje die bij jullie veel herinneren oproept.

~Denk ook aan de kaart en maak hem heel persoonlijk. Iets wat alleen zij zal begrijpen als ze hem leest!

~Je zou ook een telefoonhoesje kunnen ontwerpen met een hele mooie leuke foto erop van jullie twee!

~Een boek wat je kan maken op internet, bijvoorbeeld albelli.com
& daar zet je allllllle foto’s van jullie in die je maar kan vinden. Alle herinneren van vroeger, voor altijd bij elkaar.

Er zijn zoveel dingen die kunnen, als je zoekt op Best Gifts For Best Friends Ideas, krijg je heel veel leuke ideetjes! Succes!

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html