Suprise suprise

M’n vriend is i.v.m. een nauwe voorhuid 2,5 week geleden besneden. Daarna mocht meneer 3 weken geen seks meer hebben, en misschien a.s. (als de dokter het goedkeurt xd) maandag is de “grote dag”. Gisteren was hij bij me, en eigenlijk kijken we er beiden best wel naar uit.

Maar ik wilde dus iets nieuws.
“Sexy” lingerie (jarretels etc, strings draag ik sowieso eigenlijk) gaat hem denk ik niet worden, heb ik niet en kan ik niet zo snel aan komen.
Striptease/lapdance kan ik denk ik niet :’)

Ik bedoelde dus wat “nieuws” qua seks. Kennen jullie nog een leuk trucje in bed? :smirk:

misschien moet je wat rustiger aan doen qua standjes, omdat het nog gevoelig kan zijn? sexy lingerie kan natuurlijk geen kwaad :slightly_smiling_face:

Lekker lang plagend voorspel :slightly_smiling_face:

en een erotische massage? Dat is redelijk rustig denk ik? maar je verwent hem wel? :grinning: en sexy lingerie doet het altijd goed. heb je geen new yorker ofzo in de buurt?

^ Hij zeurt al een tijdje om een massage ja, goed dat je het zegt!
Ik woon in een dorpje, dus dat gaat hem niet worden. Maar de volgende keer dat ik in Zaandam ben zal ik er even naar uitkijken, ik koop daar eigenlijk nooit lingerie (:

Niemand meer?

Kaarsjes, muziek, sexy lingerie, love dice, lang voorspel, standje dat lang duurt voor een jongen om klaar te komen anders is de pret (denk ik na zo een lange tijd wachten) snel over. Kan ook een massage geven wat hij lekker vind met een massage olie wat lekker ruikt.

Ehmmm veel plezier haha!

striptease

Dat heb ik pas geleden ook voor mijn vriend gedaan totaal onverwachts. Hij vond het helemaal geweldig. Maar je moet wel het zelfvertrouwen hebben om het te doen!

Ja dat klopt!
Ik heb het ook 1x gedaan
mijn vriend vond het geweldig
nu vraagt hij er wel eens om
maar daar mag hij lekker op wachten!

Ik denk dat je beter de eerste keer gewoon rustig aan kan doen :slightly_smiling_face:

Massage doet het goed, hij blijft erom vragen :slightly_smiling_face:

haha mee eens een striptease moet wel speciaal blijven. En je mannetje mag er ook wel wat voor doen. Een striptease moet je in mijn ogen namelijk verdienen :wink:

Ik heb een keer de foreplay game gedownload op mijn telefoon, dat is wel een leuk spelletje… het spel geeft je allerlei opdrachten die je dan bij de ander moet uitvoeren en daarna mag de ander je een punt geven en dan na een paar rondes zie je wie er gewonnen heeftXD opdrachten zoals, streel met je vingers daar, doe een kledingsstuk naar keuze van je partner uit, kus en lik daar enzo…

Bij de primark kan je voor een paar euro jarretels kopen, misschien is dat te overwegen? Of anders een massage en lang voorspel, maar dat had je zelf ook al bedacht volgens mij.