Supermarkt

Hallo meiden! Ik zal in t vervolg even mijn naam bij de post zetten aangezien het misschien verwarrend is dat we met z’n 3en dit account hebben(; (dus dit is de post van Lisa)

Mijn ouders zijn gescheiden en elke 2 weken het weekend ben ik bij mijn vader. Ik ga altijd mee boodschappen doen bij de Jumbo waar een hele leuke jongen werkt. Ik ben een paar x expres naar hem toe gelopen om te vragen waar bepaalde producten stonden om zo met hem een beetje te praten. We kijken wel steeds naar elkaar als ik weer in de supermarkt ben maar verder dan praten over boodschappen komt het niet(;
Ik ben er nu achter hoe hij heet, hoe oud hij is en waar hij woont (beetje stalkerig😂) via mijn nicht die met hem in de klas zit. Zij is nu van school en heeft ook geen contact met hem dus een praatje kan zij niet met hem houden.
Iemand een idee wat ik kan doen zodat ik meer contact met hem krijg?

Puns. Hele slechte puns. Die wel met boodschappen te maken hebben. En eh dan zijn er twee mogelijke uitkomsten:

1. Hij vind je een weirdo
  2. Hij vind het gewaagd en ontzettend grappig

Zo kom je er ook meteen achter of hij humor heeft of niet en als hij daar al niet om kan lachen dan tja moet je je afvragen of het een keeper is :stuck_out_tongue:

Dankjewel voor je reactie! Maar wat zijn puns?:joy: