superleuke jongen gezien in het bos. help!

Hee,
Ik loop heel vaak met de hond met mijn zusje. En ik kom nooit een knappe jongen tegen ofzo, en eigenlijk heb ik nog nooit een knappe jongen hier gezien waar ik woon. Maargoed, deze keer kwam ik dus een hele leuke jongen tegen en hij was zo aardig! Ik was weer samen met mijn zusje. En het enige wat ik uit mijn mond kreeg toen hij iets zei elke keer was; ja, *grinnik grinnik*. Hebben jullie misschien tips wat ik kan zeggen als ik hem weer tegenkom de volgend keer?
xoxo
Ps; het hielp niet echt dat ik daarvoor had gehuild dus een vlekkerig gezicht had waar ik een beetje foundation op had gedaan. volgens mijn zusje was het toen wel bijna helemaal weggetrokken. maar ik had wel het gevoel dat ik er niet uit zag ;(

Wie zegt dat je um de volgende keer weer ziet .____. ?

Hmm… Was die jongen ook z’n hond aan het uitlaten? Dan kan je namelijk over jullie honden gaan praten en bijvoorbeeld vragen hoe zn hond heet en wat voor ras het is enzo.

Anders kan je vragen of hij in de buurt woont of gewoon vragen wat hij leuk vind om te doen. En als je zn naam weet kan je em op hyves toevoegen als je durft :slightly_smiling_face:

nou, je weet toch nooit, misschien kom ik hem wel weer tegen.

@1jojo6: dankje! op hyves toevoegen durf ik wel, maar ik moet wel ff de volgende keer een gesprek aanknopen ;p

Nog meer mensen? :slightly_smiling_face:

De volgende keer een gesprekje aanknopen?
Je kan niet veel als je z’n naam niet weet XD, enne misschien is ie ál bezet

Ja dat is waar. Ja misschien wel, maar ik wil in ieder geval wel een gesprek met hem hebben :slightly_smiling_face: Moet ik het alleen nog durven.

als ik voor elke super leuke jongen die ik tegen kom een topic aan ga maken dan staat heel dit forum vol.

‘In het bos, in het bos’ :guitar:

Hij bijt niet, enne gewoon er een grapje van maken begingesprek. Met: ‘‘Hee dit is al de 2e keer! :grin:’’ niet op een boze toon zeggen XD maar op een vriendelijke. Maarja je kan áltijd hopen dat HIJ begint (: dacht dat de titel was: ‘‘Superleuke jongen gezien in de bios’’ XD

Haha xD

Ik dacht dat het iets was met ‘Bosjesman gezien’ ofzo.

haha ik hou van jouwn droge reacties XD

ik wil ook leuke jongens spotten (U)
misschien moet ik ook maar een hond nemen en daarmee gaan wandelen…

Wonen indianen, ze eten niet, ze drinken niet, maar schieten met bananen :guitar:

humba humba humba humba
schiet hem dood in zijn poot,
leg hem in een kistje,
doe er dan wat water bij dan zwemt hij als een visje :guitar:

ik vind het raar dat je met mensen die je niet kent gewoon zomaar gaat praten als je ze tegen komt x]

als ik door het bos loop zeg ik gewoon hoi tegen voorbijgangers. ga ik neit meteen mijn hele levensverhaal vertellen x]