Superfoods en leuke kleding te koop!

-

eigen foto’s zijn verplicht

Dit zijn mijn eigen foto’s

Oh echt, heb je deze foto’s zelf gemaakt? ze zien er echt super professioneel uit namelijk

Ja, ik heb mijn eigen bedrijfje en dit is mijn catalogus. Ik kan niet alles uit gaan pakken om er met mijn telefoon iets minder mooie foto’s van te maken.

oh oké wist ik niet, sorry. Was alleen maar een compliment hoor :wink:

Wat is de link van jouw website dan? Je mag me noten

Geeft niks :slightly_smiling_face:

Ik heb je een prive berichtje gestuurd. :slightly_smiling_face:

Bijna alle foto’s van de leggings, sweaters etc uit je topic staan ook op de officiële webshop van Mr. Gugu & Miss Go. Dus het lijkt me sterk dat jij diezelfde foto’s geschoten hebt (mocht ik het fout hebben, dan ontvang ik graag een note/privébericht van je). Ik verzoek je bij deze binnen nu en 24 uur eigen foto’s te plaatsen van hetgeen je verkoopt. Regels zijn regels en die gelden ook voor alle Girlsceners.
Zonder eigen foto’s zal een van de moderators dit topic sluiten.

inderdaad die foto’s zijn gewoon van het merk zelf. Op mijn werk hebben we dat merk ook gehad en dat waren precies die foto’s.

Ja dat klopt, ik verkoop namelijk mr Gugu & miss Go. Ik mag deze foto’s van Gugu & Go gebruiken en dit is dus mijn catalogus. Ik kan geen eigen foto’s gaan schieten, want dat zou beteken dat ik alle kleding die nieuw in de verpakking zit moet gaan uitpakken.
Dan kan ik het niet meer als nieuw verzenden.

__

Dit verandert niks, het zijn nog altijd niet je eigen foto’s. Je zal ze heus wel mogen gebruiken van het merk, daar niet van, maar het voldoet op deze manier gewoonweg niet aan onze regels. Als je geen foto('s) kan of wil plaatsen, zal je de spullen uit je topic moeten halen. Anders wordt je topic alsnog gesloten.

Ik heb je even een prive berichtje gestuurd

Topic gewijzigd :slightly_smiling_face:

up :upside_down_face:

Ik vind de strawberry skirt van de site echt super leuk!

Leuk om te horen! Mocht je een kortingscode willen, laat het me weten he :slightly_smiling_face:

:upside_down_face: