Superdun haar...

Ik heb superdun haar dat niet wil groeien. En als het groeit, wordt het nog dunner. Ik heb dus nu heel donkerblond haar dat tot een paar centimeter over mijn schouder komt. Weet iemand iets leuks ermee te doen?

Misschien kun je het krullen of wafelen?

Ik heb precies hetzelfde als in je beschrijving :astonished:

Je kan van die grote rollen in je haar doen, dan krijg je meer volume.

Zelf heb ik dit probleem niet maar misschien extensions?

Föhnen? Dan lijkt het toch voller?

Ik heb jouw omschrijving haar en ik gebruik BIG shampoo van Lush en een wax om het meer volume te geven. Ik heb er wel wat laagjes in. :slight_smile:

Veel kaas eten!

Nee grapje,
Ik heb hetzelfde.
Je moet als je haar nat is mousse erin doen, je hoofd voorover doen en het dan op de kop fohnen. Dan wordt het een stuk boller.
Je kunt ook gewoon een staart indoen, of een vlecht maken ofzo dan valt het minder op. x

Extensions? En misschien een stuk eraf, want je haar wordt dan altijd iets dikker.

Ik heb hetzelfde probleem, maar ik ga binnenkort clip in extensions kopen. :’)

Wat de kapper ooit bij mij heeft gedaan en echt heeft gewerkt:
het aller onderste laagje van je haar een paar millimeter korter knippen dan de rest. Dan valt het andere er zeg maar overheen en lijkt het iets voller.

Ik had vroeger ook heel dun haar, maar ik moest beginnen met vitamine B12 injecties. Ik zet die spuiten nu al een halfjaar, 2 keer per week, en mijn haar is nog nooit zo dik geweest. Ik heb nu echt dik haar. Ik weet natuurlijk niet of dat bij jou ook zal werken, maar misschien kan je eens laten controleren bij de dokter of je geen vitamine B12 tekort hebt?