Super Verveelde Leraar.

Heeeeeei, ik heb een hele verveelde leraar voor duits hij is sowieso al heel erg pedo en kijkt ook na konten enzo. Dus bij duits wil ik zo min mogelijk met hem te maken hebben. Maar het probleem is hij komt dus heel vaak na mij en mijn vriendin die naast me zit toe. En er is ook niemand die oplet bjj duits maar hij haalt juist altijd mij en mijn vriendin uit de les. En ook als we gewoon opletten en meeschrijven controleert hij ons helemaal. En gisteren ik hoorde hem niet het was een beetje druk in de klas en toen had ik mijn schrift dus niet op tafel. Dus ik zette me schrift op tafel en liep hij het lokaal uit. Toen gingen we beetje praten, kwam hij terug stuurde hij mij de klas uit en mag ik niet meer in zijn lessen komen maar ik sta ook maar een 6 voor duits en ik wil wel over dit jaar x

verveelde of vervelende?

En wat is je vraag x)?

Ik denk dat ze vervelende bedoeld…
Maar ik ik denk dat je wil vragen wat je nu moet doen?

jaa ik vraag me dus af wat moet ik nu doen.

Heel braaf zijn en je kapot leren voor duits, zodat je hoge punten haalt.
Verder kun je hier niets aan doen (:

Ja inderdaad.
Ik zou gewoon me best doen.
En even een serieus gesprek met de leraar aangaan. (:

ik probeer een sirieus gesprek te voeren maar hij wilt me niet eens spreken:S.

Als de leraar jou niet wil spreken, dan heb je vast iets gedaan wat hij niet echt kan waarderen. Misschien moet je daar eerst sorry voor zeggen.
Ook al kun je sommige leraren niet uitstaan, met gewoon aardig doen bereik je het meest.

Ik heb ook zo een soort leraar voor economie…
hij is echt smerig en zit ook met zijn hand overal in zijn broek enzo…
ik mocht een tijdje zijn les niet in samen met mijn vriendin…
en nu weer wel, ik slijm gewoon veel en geef hem altijd gelijk als hij zegt dat het allemaal mijn schuld. is eerst deed ik dat niet maar nu wel t helpt wel!

vanmorgen ;
*loopt de klas in *
leraar ; ik wil jou de klas niet inhebben
ik ; mag ik alsjeblieft de klas in?
leraar ; nee
ik ; sorry van gisteren
hij ; wegwezen
-.-

ps. ik zie nu dat ik een fout heb gemaakt de titel moet zijn ; super vervelende leraar xd

Heb ik ook een x gehad… ik heb het met mijn ouders besproken en die zijn naar de directeur geweest want dit is ook geen normale manier van lesgeven!

jaa daarom.

Ik zou me de pest leren een braaf en aardig zijn, en anders wat roFTam zegt.

Ik zou via de directeur een gesprek met die man proberen te regelen, eventueel met je directeur erbij…je hebt je excuses aangeboden dus hij zou met jou een gesprek aan moeten gaan.

Dit had ik ook met duits. Alleen ik bleef gewoon lekker weg, altijd. Dus aan mij heb je niets…

Maar als je er heel veel last van hebt, kun je ook nog naar je mentor of studiecoordinator stappen, daar zijn die mensen voor!

Na = Naar

jaa ik denk dat ik dat ook ga doen , maar ik ben bang dat me ouders me niet geloven want school belde na huis x

Het is naar huis. Niet na huis.

en kijkt ook naar konten enzo.
hij komt dus heel vaak naar mij en mijn vriendin