super veel spijt

ik heb zojuist iets tegen mijn vriendin gezegt mar ik heb er egt heel veel spijt van en ik kan het nu dus niet meer terug draaien. ik schaam me egt en ik wens egt dat ik het nooit gezegt had. wat kan ik nu doen ?
heb jij ook zo veel spijt ergens van ?

zeggen dat je spijt heb…duhh

Wat heb je gezegd?

tja dat zeg ik liever niet snapje

Gewoon je excuses aanbieden en zeggen dat het er uit was voor je er erg in had, dat je het niet zo bedoelde etc,etc.

Dan gaat hier niemand jou meer tips kunnen geven dan dat je moet zeggen dat je er spijt van hebt. Alhoewel ik vrees dat als je het hier zelfs niet durft neerzetten, ze daar waarschijnlijk geen oren naar zal hebben.

Hoe kunnen we je dan helpen als we niet eens weten wat de situatie is.

het is ongeveer net zo erg als dat je een vriendje heb en je tegen je vriendje hebt gezegt dat je vreemgaat zo iets is het nou zo erg dan

We kunnen je niet helpen als we niet weten wat je hebt gezegd.

En je hoeveelste topic is dit al in een dag?

Zet het gewoon neer dan… als je er spijt van hebt gaat niemand je er hier voor afrekenen…

Kijk, dit is gewoon een soort van aandacht trekken waar niemand iets van heeft.
Als je aan kunt geven wat je precies gezegd hebt, kunnen we je misschien ook helpen!

jaaaa zeg :grinning:

Zeg het gewoon, het is hier anoniem, desnoods wijzig je je bericht.
En ja ik heb ook ergens spijt van. Maar dat terzijde.

Je hoeft het natuurlijk niet te zeggen, maar dan heeft zo’n topic niet echt veel nut, want wij kunnen niet meer zeggen dan: Je excuses aanbieden.

Heb je gezegd dat je een betere vriendin hebt gevonden? Dat is hetzelfde als vreemdgaan toch.

wooh, wat doe je moeilijk?
niemand die je hier kent (waarschijnlijk).

Zeggen dat je spijt hebt.

/

Als ik heb goed begrijp heeft TS spijt dat -ie ‘het spijt me’ heeft gezegd. Of begrijp ik dat verkeerd?

Zeggen dat je spijt hebt ja… xD