super veel ruzie.

klinkt als pubergedrag :grinning:
zo is mn broertje nu ook

@stinkscheet , waarom zou ik dit verzinnen :S?

ouders zijn raar

@italianliciousx

Aandacht

Als je moeder je fysiek pijn doet, moet je dat melden bij een vertrouwenspersoon of bij de kindertelefoon ofzo. Niet op Girlscene.

Als ik jou was zou ik je moeder een weekje opsluiten in de kelder. dan praat ze wel anders

@stinkscheet , jij komt zomaar zeggen ik zoek aandacht voor wat , ik vraag alleen een beetje op hulp en een vertrouwenspersoon als ik daar na toe gaa overleef ik dat niet eens me ouders worden dan zo boos

ik zou t andersom doen. Als moeder haar een weekje opsluiten.
Dit is gewoon echt typisch gedrag en ruzies van een puber.

het woord ‘puber’ is er alleebn maar gekomen om de kinderen alle schuld tegeven !
mijn ouders hebben nog nooit sorry ofzow tegen mij gezecht
ik heb altijd alles gedaan!

:frowning_face:

als je de kindertelefoon niet kan/wilt bellen
voeg deze dan toe aan je msn -
chatbot@kindertelefoon.nl

@xspotlight , idd niemandd denkt aan mij ik probeer zogoed mogelijk me best te doen maar t gaat niet altijd:S

Misschien is het wel waar? oordeel niet als je er niks van weet, want je weet maar nooit!
but anyway inderdaad gehoorzamen, ik snap dat je er soms echt geen zin in hebt maar uiteindelijk is het allemaal het beste!

die hebben geheimhoudings plicht

en waarom zeg je dan “ok” als je ouders zich eraan irriteren
zeg dan gewoon “oke”
dat is dus jouw schuld

en dat van die makeup remover, tsja niet leuk, maar je kan toch ook zelf een nieuwe kopen?

en je had laatst een topic over dat je spinnenpoot wimpers wou, als je dit nu ook iedere dat begrijp ik dat van teveel makeup ook wel

ja man, op water en brood. kan je daarna ook bij je vader dreigen dat als ie geen makeupremover koopt hij ook moet.

Ehh, het is allemaal je eigen schuld, dus als je geen ruzie wilt moet je niet zo het irritante kind gaan uithangen.

• Moet je maar beter leren
  • Gewoon je kamer opruimen
  • Stoppen met “ok”
  • Niet zo veel make-up dragen, dat is niet eens zo raar bij een kind. Je bent geen fucktoy die lagen makeup nodig heeft.

Weetje, ik had dit 3 jaar geleden ook, met mijn moeder maar nog erger met mijn zus. En nu besef ik me wat ze eigenlijk allemaal voor me doen, vooral m’n zus. Ze heeft gewoon echt vaak lopen janken omdat IK weer eens onaardig deed.
Denk even aan als je zegt ‘je hebt hier niets te zoeken’ dat je moeder dat ook niet chill vind. Doe ook eens wat voor haar. Grow up please, iedereen heeft wel problemen met zijn of haar moeder maar je stelt je echt aan. Koop zelf een nieuwe make up remover die dingen zijn hoogstens 5 euro. En leer jezelf dat ok af, het klinkt ook gek.

ONZIN dat ze niet aan je denken. Het is zoveel relaxter als je gewoon een beetje doet wat ze zeggen ik meen het, dan doen ze over alles chiller. Probeer het gewoon. Toen ik jouw leeftijd had had ik dit ook heel erg maar geloof me ik werd er ook ongelukkig van. En nu ik het zelf heb opgelost zie ik pas wat voor een ongeintresseerde bitch ik was. ALLEEN maar boven zitten NOOIT naar beneden alleen voor eten, nooit aan me moeder vragen hoe het met haar gaat en hoe háár dag was. Kom op. Doe er wat aan ipv dat je alleen loopt te zeiken dat je zo veel ruzie hebt. Je moeder is volwassener dan jij, zij doet in de meeste gevallen niks verkeerd geloof me. Dat dacht ik eerst ook niet maar het is wel zo.
Zie dat maar even in :slightly_smiling_face: Dan praten we verder.
Zo.

compliment

oke oke oke ,

dusss wat ga je nu doen?