Super veel contact met crush en nu plots niet?

Wat moet ik doen. Ik heb zoveel contact met de jongen die ik leuk vind. En in de vakantie ging het steeds beter had ik steeds meer contact. En hij wou zelfs met mij uit. Nu school begonnen reageert hij opeens niet meer. Begin van de week stuurde hij twee keer een random snap maar nu zegt hij helemaal niets meer. Begrijp dit niet. Was echt zo leuk eigenlijk al 2 maanden lang . Wat moet ik doen? En wat kan ik zeggen? Misschien effe een dag laten rusten en in het weekend iets doen? Idk wat ik kan zeggen? Of doen?

Hee , wat vervelend zeg als ik jou was zou ik heb hem gewoon een app sturen met hee hoe gaat het tijdje niet meer gesproken en gewoon een beetje een luchtig gesprek gaan starten en jij kan ook gewoon voorstellen om samen wat leuks te gaan doen toch misschien vind hij het ook wel allemaal een beetje spannend

Veel succes :heartpulse:

( sorry ik lees nu dat je hem al twee maanden niet meer hebt gesproken dan zou ik niet meteen voorstellen om een date te gaan plannen maar meer het gesprek aan te voelen

1 like

Dankje! Ja ga het proberen om effe weer iets te zeggen. Kan het ook via snap?

Ooh ik heb al 2 maanden online contact elke dag. Maar niet in real live idd. En in de vakantie ging het met afspreken een beetje raar . Vroeg of hij dat wou met een groepje vrienden en dat wou hij heel graag en toen die niet konden zei hij opeens van heb het te druk en opeens niet echt zijn typ was . Ging effe heel raar en toen weer heel veel contact ging echt de goede kant uit . Hij wou zelfs uitgaan met mij. Zei hij van het weekend. Maar deze week heb ik niet veel contact gehad .