Super veel afscheiding

Heee,

1 of 2 weken nadat ik ongesteld ben geworden is meestal rond die tijd mijn ovulatie. En ik heb in die tijd echt SUPER veel afscheiding. Ook als ik niet in mijn ovulatie zit. Het voelt gewoon alsof ik in mijn broek plas. Het zit ook in mijn kleine schaamlippen en na een dag lopen is het zeg maar heel plakkerig (ja het klinkt echt vies maar ik schaam me zo). Het is dat ik nog maagd ben en dat niemand er komt maar wat nou als ik binnenkort een vriend krijg, ja dan wil ik dat echt weg hebben… Kan iemand me helpenn?

Xx

Volgens mij heb ik hier voorheen ook wel eens last van gehad. Ik herken het namelijk wel maar ik kan met niet meer echt herinneren hoe of wat.
Af en toe heb ik het nog wel een beetke dat ik op het toilet zit en ook even kijk van wat me dan overkomt.
Maar ik weet niet hoe oud je bent?
Ik heb er niks tegen gedaan en het is uit eindelijk minder geworden, aangezien ik er minder last van heb. Maar ik weet niet wat bij jou het geval is.
Ik weet ook niet hoelang dit al aanwezig is?
Ik zou anders gewoon even afwachten en anders misschien wat door internet scrollen of iemand anders inschakelen die je goed kent.

Ik hoop dat er iets of iemand is die je verder beter kan helpen!

Haha oh sorry, vergeten erbij te zetten. Ik word over een kwartiertje 16 haha !
En ik heb het al sinds mijn 12e ofzo maar het erge sinds ik ongesteld ben geworden denk ik en ik was toen net 14, dus zo’n 2 jaar.

Oh! Gefeliciteerd!
Ik weet niet meer hoe dat bij mij zat maar ik had er volgens mij iets minder dan een jaar last van gehad en dat begon steeds te minderen tot wat ik nu nog zo af en toe heb. Ik zou het voor de zekerheid aan iemand met echt ervaring navragen die er goede raad mee weet

Dankjewel :slightly_smiling_face:
Ohh oke dankjewel, ik zal het wel vragen aan mijn moeder ofzo haha misschien heeft zij het ook gehad.

ik heb het ook… toen ik bij de dokter zat voor recept van de pil zei hij dat het vrij normaal is op onze leeftijd:)
maar ook mega irritant :flushed:

Vervelend, een kwaal waar veel jonge meiden last van hebben! Gefeliciteerd met je verjaardag!

Gefeliciteeeerd! En over zoveel afscheiding heb ik niet zoveel te zeggen haha, bij mij valt het wel mee en ik ben volgende maand 16 :grinning:

Heb ik ook wel eens last van, niet elke maand (gelukkig).
Ik draag dan maar inlegkruisjes en hoop dat 't snel over is hahaha
Als 't iets is wat je al hebt sinds je ongesteld bent, dan is er waarschijnlijk niets aan de hand. En zoals hier boven al gezegd wordt, het is vrij normaal en komt vaker voor.

Maar bij twijfel / echt heel veel last kun je natuurlijk altijd even langs de huisarts

Nog bedankt voor de felicitaties !!
En @lechuza alvast gefeliciteerdd !

Ja gelukkig dat meer het hebben want ik dacht dat het echt iets niet normaals zou zijn. Zoals nu zit ik in mijn ovulatie en is het niet normaal ! Maar goed haha moet er maar gewoon mee leren leven dan…

Ben je aan de pil?

Nee