SUPER sweet 16!

Heyhey,
Ik ben van plan om een grooot echt mega feest te geven voor m’n 16de,
Daarvoor zou ik een strand afhuren (ouders akkoord)
Maar 1 probleeem; ik woon in Antwerpen en het strand is 2u rijden van daar, hoe krijg ik iedereen daar? & Oja, de drank er komt ong 100 man, Ik denk dat free drank iets te duuur word, hoe moet ik het dan doen?
help? xx

huur een privé jet af

koop 1000 kg zand en dump dat in je achtertuin
zet in de uitnodiging bring your own booze
klaar.

In de uitnodiging het adres zetten? Of met bussen er naar toe ofzo. En dat ze drank consumpties moeten kopen ofzo ;p

Dan komt niemand haha

ik zou het ergens dichtbij houden, denk niet dat iedereen zin heeft om zo ver te reizen of dan ook echt kan komen, vooral als het pas laat is afgelopen

iets anders verzinnen?
en als je het heel graag op het strand wilt, dan een kaartje voor ieder met 2 gratis drankjes de rest 1 euro per drankje?

hmm ja, men papa zei ook al van een bus,
maar ik doe het op het strand omdat ik op een internaat zit in Brugge,
en daar zitten ook veel vrienden dus voor hun is dat dichtbij ^-^
Nouja het meeste van m’n zorgen is echt de drank ;o

Ik zou iets anders verzinnen…
en het word inderdaad een beetje duur als je voor 100 mensen gratis drank moet geven, geef anders bonnetjes dat ze 2 of 3 drankjes krijgen ofzo en de rest zelf moteen betalen…?! maar ja dat is misschien ook weer een beetje lullig, ik weet het ook niet echt.

dillemaaaaa :cold_sweat:

Ga je dan ook huilen als je geen roze scooter krijgt?

roze scooter? roze auto bedoel je! whatevah dat je er niet in mag rijden, een auto hoort erbij.

Heb je er ook aan gedacht dat al je andere vrienden dan dronken de bus inmoeten en de drank er misschien wel weer uitkomt enzo?
En laat ze dan gewoon deel meebetalen.
Of je spreek af bij zo’n tent dat ze tot een bepaald bedrag mogen drinken en daarna zelf moeten betalen.

Ik hield rekening met de wetten hier :V

Sorry ik vind dit gedoe zo misselijkmakend Amerikaans.
Ik denk trouwens dat dat strand een slecht idee word. Weinig mensen hebben zin om 4 uur heen en weer gereden te worden.

Stop eens met dat gezeik over zo’n feestjes,
Ik bedoel als ik zo’n feest nu mag & wil geven,
is het zo erg?
Ik zou gwn graag een beetje advies enzo krijgen,
niet van die domme opmerkingen,
& Btw, ik heb al een blauwe vespa gekregen --’

uhhh laat me ff verder denken…
ja ik ou dat probleem niet hebben woon zowat naast het strandXd
maar idd wat al eerder is genoemd kan je geen andere locatie kiezen? het strand is natuulijk in de avond super leuk, maar is het ook haalbaar? dan moeten al je vrienden dronken terug in de bus… tot hoelaat duurt het feest?
anders huur je toch een pand (redelijk grote) ruimte af? dresscode, desnoods met zand?

x’D

maar goed,
gewoon tegen mensen zeggen dat ze drank mee moeten nemen naar het feest : D en dan uitwisselen… en zelf een bijdrage leveren natuurlijk (:
dan heb je zat, en het is ook niet lullig. Soms met indrinken of zo neemt bij mijn groepje ook iedereen een fles van iets mee… niemand problemen mee.

Wonen alle mensen die wilt uitnodigen ook in Antwerpen?
Want als ze nog verder weg komen word hun reistijd alleen maar langer en de feest tijd korter.

Hm ja dat vind ik wel nog een goed ideee :grinning:
Of ja een snowparty ofso ;p ,
Ja eig is strand wel een beetje onhaalbaar,
ik had niet rekening gehouden met dronken in de bus. ;s

je bent nu wel heel typisch :3
brugge is toch ook gewoon leuk om een verjaardag te houden, moet het perse op het strand?