Super Sweet 16: Exiled!

Haiii!
Ik was net mtv aan het kijken en kwam er een reclame langs van Super Sweet 16 Exiled!
Wat is dat?
Realityserie

Het is payback time! In de nieuwste MTV reality-serie Exiled! krijgen de deelnemers van ‘My Super Sweet 16’ precies wat ze verdienen. Vanaf zaterdag 11 oktober zie je hoe MTV acht verwende rijkeluiskinderen in een derde wereld land achterlaat. Of hun divagedrag daar in de smaak zal vallen, is maar net de vraag…

Het komt vanavond om 19.30 tot 19.55 op tv

En lijkt dit jullie een leuke programma?
Mij wel en ik ga kijken ook!

Hehe, lekker voor ze ! Ik ga wel eens een keertje kijken denk ik :slightly_smiling_face:

lijkt me echt een toffe serie :stuck_out_tongue: al die verwende nesten die zielig lopen doen
kga zeker kijken :headbang2

haha lijkt mij ook wel vet xd

Haha, dat lijkt me echt gaaaaf :3. Ik ga zeker kijken, bedankt voor de tip!

Ja dat leek me ook leuk,
maar mensen zeggen dat het nep is.

de helft is nep en andere helft echt ofzo. net als the hills. ik ga wel keertje kijken denk ik.

Agja,als 't maar een leuke programma is :]

Haha lijkt me wel vet!
Ga even kijken…

vanavond kan ik niet kijken, maar ik ga zeker naar de
herhaling kijken, wanneer die ook is ^^

ik heb al toen die reclame het eerst kwam (een week geleden ofzo) een alarmpje gezet ik ga dit egt niet missen hoor die verwende nesten die zo zielig gaan doen (k denk dat als ze trg zyn gaan doen alsof ze een beter persoon zyn ofzo :bored: maar ze blyven vast zo verwend)

Ik ga het vanavond kijken ^^

Weer een drama. Leuk!
ik kan niet wachten op de reacties van de rijke meisjes: “Wow, don’t dare to talk to me like that, i’ll call my dadddddddddy!” :cry:

ik had ook die reclame gezien
nou ik gaa cker kijken vanavond!

nep? :frowning_face:
dat maakt het ook meteen een stuk minder leuk…

het is niet nep
ik ga het kijken :]

het is zowizo wel nep, want al die rijkeluiskinderen doen hun anders voor
dus zeker op tv

wahahah vet geinig aldie rijke verwende kindjes in afrika zonder pc internetenzo

heeyy wat vonden jullie er gister van?
ik vond het niet so super :cold_sweat:

Het was wel leuk, alleen een week is zo kort. Maarja wil de volgende afleveringen wel zien.