Super snel lezen

Hoi meiden,

Ik heb laatst een cursus gedaan in Rottedam waarin je in twee uur tijd leerde hoe je in een veel kortere tijd evenveel tekst goed begrijpend kan lezen. Je kreeg allemaal kleine opdrachten enz en het was gratis.
Binnenkort in 2011 is er volgens mij weer een, misschien dat iemand van jullie hier ook wat aan heeft!

www.michaelpowell.nl/index.php?id=231617

Reclame mag niet.

Ik kan van mezelf al snel lezen, omdat ik globaal lees en per zin maar een paar woorden oppik, maar toch een hele tekst kan begrijpen.
-ofzo.-
En waarom zou je eigenlijk zo’n cursus gaan doen? wat heeft 't voor nut?
Tenzij je werkt krijgt waarbij je erg veel moet lezen, zie ik het goede er niet van in.

reclame mag niet, en aangezien dit je 2e bericht is,

echt reclame vind ik dit niet. misschien vond ze het gewoon erg handig en dacht ze dat het voor sommige op girlscene misschien ook wel handig zou zijn. als je dit als reclame ziet mag je dus ook niet zeggen dat je nieuwe nagellak van essence heel goed werkt.

nou dit is haar 2e bericht, gewoon om even reclame te posten. het is niet echt een advies ofso hoor, dat is iets totaal anders. maar goed hands off.
ik vind het reclame

ja, nee, sorry. Reclame is hier verboden.

je probeert nu onder dezelfde link die je net opende om op je te stemmen toch weer!