Super sloome pc

De titel zegt het al, mijn pc is opeens heel sloom. Normaal is hij gewoon wel normaal, niet super snel maar hij liep igg niet vast ;$.
Ik heb al iets van 10x met avg (virusscanner) gekeken of ik een virus had dat heb ik dus niet. En ik heb een paar progamma dingen verwijdert waarvan ik dacht dat die miss. vast kon lopen, en voor de rest heb ik nog wel genoeg geheugen.
Dus weet iemand waarvan het misschien zal kunnen komen/ wat ik nog meerkan doen om het te verhelpen :sunglasses:
x

up? niet dat er nu echt veel mensen online zijn (A) (ik ben nu ziek)

Misschien zit er veel stof in/bij de ventilator. Daardoor kan hij ook langzamer worden/veel geluid maken.

Um, bij mij zorgt juist AVG ervoor dat mijn PC enorm langzaam wordt. Misschien dat eens proberen te verwijderen?

Misschien moet je eens naar een computerwinkel gaan als echt niks werkt?

Waarschijnlijk staat ie gewoon volgepropt met rotzooi :stuck_out_tongue:

Verwijder AVG en installeer ESET :slightly_smiling_face: er zijn veel viruscanners waardoor je pc langzaam word :wink:

Ff scannen met bijv. Spybot. Virusscanners vinden vooral virussen, maar Spybot vindt ook trojans, hijack (?) enzo. Spybot vind bij mij vaak dingen die NOD32 (virusscanner) niet vind.
Spybot is trouwens helemaal gratis en wordt ook aangeraden door experts enzo ^^

Heb ik ook, omdat ik echt te veel films download…

• Dus misschien daarom, snel verwijderen!

Dubbel-,

Ik heb alwel alle downloads er afgehaalt.
Dus niks staat er meer op que downloads, afbeeldingen en foto’s filmpjes etc staat nu op m’n usb. < daar kan het niet aan liggen x’D
Miss. een bestand? Ik verwijder eerst avg denk ik (< avg kan ook zorgen voor dat die sloom word?) en dan ga ik ff die dingen hier boven proberen^^
nog andere tips?

ESET is niet gratis of wel? :stuck_out_tongue:
En bij spybot is die ook voor windows 7 64 bit? (ik weet niet zeker of ik de goede heb) ^^

Ga naar uitvoeren en schrijf %temp% en klik op enter. Verwijder alle bestanden, maar laat de mappen staan!. En download Tune-Up Utilities!

Pickpocket welke bestanden verwijder je dan? ;$
En wat is tune-up utilities? (sorry voor al de vragen) :stuck_out_tongue:

Rechtermuisknop op je schijf > schijfopruiming?

http://i55.tinypic.com/hvs37k.png

De gele mappen moeten staan, maar de rest (die witte en alle andere bestanden) mogen verwijderd worden. Klik op alle mappen en verwijder slechts de inhoud :3

En Tune-up Utilities is een programma die alle rotzooi e.d. van je computer verwijderd, zodat je een snellere pc krijgt.

hmm ik heb daar helemaal geen mappen staan
ik ga naar schijf-gebruikers-appdata-locallow (bij appdata staat ook niks) en bij locallow ook niet x’D

Hmm… dan raad ik je alsnog aan om Tune-up te downloaden :stuck_out_tongue:

van ESET kan je een crack downloaden :slightly_smiling_face: ojah en gooi ff CCcleaner erop! dat verwijdert ook onnodige bestanden, cookies etc. (A) neem het van de ICTer aan! haha xd