Super schoenen voor op het gala?

Kerstgala is nog lang niet, dat weet ik wel, maar ik ben toch al een beetje aan het rond kijken aangezien ik anders alles op het laatste moment moet doen.
Vorig jaar had ik op gala super lelijke schoenen aan, dus dit jaar zoek ik iets anders.
Het liefst iets met een redelijke hak (9-11cm), mooie (evt. opvallende) schoen waar niet een mega prijskaartje aanhangt.

Hebben jullie misschien in de afgelopen weken super vette schoenen gezien? :angel:

Bij de sascha hebben ze zoiezo altijd heeel gave schoenen vind ik!
en niet zo heel duur…

Dankje voor de tip!

Ja, vandaag nog, bij de NewLook! Daar hebben ze zóveel mooie hakken dat er vast wel iets voor je tussen zit;-) Prijs ligt ongeveer tussen de 25 en 40 euro (tenminste, van wat ik vandaag heb gezien) Je kunt ook even op de site kijken^^

Super schoenen!
Schoenen van Superman weetjewel!

sorry up

Als je in de buurt van rotterdam woont, ga zeker even bij de Newlook langs, of anders online! Newlook.com daar heb je écht mooie schoenen. :slightly_smiling_face:

Sacha/New Look/Zara/River Island. Zat winkels, zat mooie schoenen. O’moda kan trouwens ook mooie gala-schoenen hebben.

Ik ben al meer dan anderhalf jaar aan het zoeken voor de perfecte jurk en schoenen XD Heb al een jurk van Valentino gekocht, maar vind die toch te sjiek dus ben verder aan het zoeken. Heb al een tijd hakken op het oog van Stuart Weitzman volgens mij, maar daar moet ik voor sparen. Ze waren volgens mij rond de 400 euro ofzo grrr :’)

Ik ga even bij Newlook kijken! :slightly_smiling_face:

Je moet gewoon in allerlei schoenwinkels kijken, dan vind je vast wel een leuke

Oh newlook heeft echt super schoenen.
Daar ga ik zeker weten eventjes langs!

http://www.dune.co.uk/
daar hebben ze veel speciale schoenen ik heb voor een gala met kerst de Gerard’s gekocht en ze lopen echt heerlijk en zijn ook niet zo heel duur.

10 cm, zwart suède, 40 euro bij van Haren (L)(L)(L)(L) heb ze ook:D

12 cm zara ¤40

Forever21 heeft ook wel eens leuke. En new look idd.
Topshop, zou je ook even kunnen kijken.
Naja, dat zijn webshops.
Verder sascha of pronta ofzo. Amigo. Allemaal zelfde soort schoenen.
Naja, gewoon goed je ogen open houden (: