ben helemaal verliefd op deze schoenen… iemand enig idee hoe ik ze mooi kan combineren?
ik hou trouwens niet van fel gekleurde shirts oid… daar ligt het probleem dus
de kleding moet een beetje uit basic kleuren bestaan
hmm bedankt ! en ja ze zijn echt super mooi he
ik zal het proberen met grijs oid… dit kleur shirt heb ik niet en als ik em koop doe ik het toch niet aan ;$ haha
@DearMariska die tas is super mooi!! past er precies bij ja in het blauw! alleen is de primark zo ver weg bij mn huis… ik woon boven in Groningen, en om dan naar rotterdam te gaan ofzo voor een tas is wel ver haha
@CiCiM bedankt ! aan zoiets dacht ik zelf ook, of beige … ik weet niet of dat staat
Ja, daar heb ik ook last van. Ik woon ook in het Noorden van het land. Ik ben zelf ook nog niet naar de Primark geweest, maar ik lees altijd mee in het Primark topic. Misschien kun je het “Wie kan … voor mij kopen” topic proberen? http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/158601
Die foto van die Primark tas is van mij. Ik word er gek van dat mensen op marktplaats steeds deze foto (en de bruine variant) gebruiken voor hun advertentie. Als ik ze mail doen ze net of de foto van hun is, al is dat dus echt niet zo. Ik kan er ook geen melding van maken omdat ik geen fax heb. Ik heb marktplaats al 2 keer gemaild maar krijg geen antwoord. :bored:
Haha dat geeft niet hoor ik kwam daar laatst ook achter en ik kan die foto 's niet weg krijgen. Ik vind het iig nog heel aardig dat je je excuses aanbied, sommige mensen denken daar anders over en doen alsof ze zelf die foto gemaakt hebben.