Super Mario of Pokémon

Ja, ik verveel me. Ja, ik heb een DS en nee, ik weet niet welke keuze ik moet maken.

Ik wil OF Super Mario 64 DS

http://i1-news.softpedia-static.com/images/extra/GAMES/large/supermario64ds_001-large.jpg

OF Pokémon Black/White 2

Ja, alle Pokémon DS games hebben dezelfde opzet maar blijven tijdloos, zeg maar xD

Dat is echt niet te zien aan je *ziet ava*

Ik zou voor Pokemon gaan, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur. Al vind ik ze allebei wel heel erg leuk :stuck_out_tongue:

Mijn ouders vinden me te oud voor spelletjes. Meh. Het is gewoon JEUGDSENTIMEEEEEEEENT

Pokémon, for sure.

Of gewoon allebei x’D?

Ik ga spellen inwisselen. Voor Mario xD

Pokémon!!!

Nouja, ik ga even kijken of ik nog oude DS spellen compleet heb die ik weg wil doen, want dan kan ik die inruilen voor nieuwe spellen bij Game Mania. Dus stel; ik heb er genoeg voor beide… Dan neem ik ze beide… Alle zomeravonden plezier… JEEJ

*Mario voice*
ITS MEEE , MAAARIO :slightly_smiling_face:

Pokemon =D

Meh :confused: heb Mario maar het is echt een bagger besturing…

POKEMON
ik hou van pokemon

Als ik Mario dit weekend uitspeel, dan breng ik m terug (7 dagen omruilgarantie met geld terug) en dan ga ik Pokemon halen xD

Ik vind het spelletje toch tegenvallen. Brakke besturing en ga iedere keer dood. Dus ik kijk het nog even een dag aan, en dan breng ik hem terug. Ruil ik m voor Pokémon.

He! Lol… Valt me nu pas op dat het mario is :'D, nooit goed naar gekeken.

Maar ik vind beide even leuk. Al zit in Super Mario meer variatie

Ik hou voor lekker old school Mario.
Ik vond Pokémon de Anime op zich wel leuk, maar de games? Bah.
New Super Mario Bros, Mario Kart, Mario 64 en mario 3Dland speel ik alsnog vaak.
Ik voel me net een klein kind af en toe ^^’

Super Mario 64 DS valt echt heel erg tegen. Heb het ook maar een half uurtje ofzo gespeeld… De besturing was echt níet fijn. Heb nu Pokémon Black 2 gehaald :slightly_smiling_face:. En heb ook Pokémon White, Sapphire (Gameboy Advance), Gold (Gameboy Advance) en Yellow. Nu heb ik dus alle generaties op LeafGreen en FireRed na xD

Mario!

Sowieso Mario natuurlijk.