Super leuke jongen, what tot do?

Heee !

Er is bij mij op school een jongen die me al een tijdje op is gevallen en ik heb gemerkt dat hij en z’n vrienden mij ook opgemerkt hebben… De jongen waar dit over gaat is heel knap, heeft een vaste vriendengroep en komt gewoon normaal over en is ook niet zo’n stoer doener of zo en (gelukkig) niet populair. Ik wil geen details geven omdat ik niet herkent wil worden maar ik weet dat hij mij ook herkent, maar ik vraag me echt af hoe ik op hem moet afstappen. Ik heb alleen een keer naar hem geglimlacht toen hij me aanstaarde en hij deed het terug maar toen was er een vriend bij hem en sindsdien zie ik altijd heel die vriendengroep reageren als ik eraan kom en durf ik niks meer te doen.

Ik durf dus echt niet op hem af te stappen als zijn vrienden erbij zijn omdat ik dat natuurlijk eng vind en ik ben soms ook best verlegen. En al zou hij in z’n eentje staan, hoe moet ik dan op hem afstappen? Wat moet ik dan zeggen? Ik heb nog nooit een vriendje gehad en weet sws al niet of het mogelijk is dat een leuke jongen op mij kan vallen(vorig jaar waren er een aantal jongens op me, maar die waren echt totaal niet leuk…), maar ik kan er natuurlijk nooit voor zorgen dat hij me leuk vind als ik niets doe.

Heeeelp! :cold_sweat:

Voeg hem toe op facebook en begin een gesprekje :slightly_smiling_face:
Klinkt misschien eng, maar wat heb je te verliezen?

jaaaa… lastig…
Misschien kan je vragen of hij helpt met huiswerk ofzo? ik heb eigenlijk geen idee :cold_sweat:

Bedankt, had ik ook al aan gedacht maar hij is niet actief op facebook… :frowning_face:

Thanksss, maar hij zit wel een klas hoger dan ik dus dat komt dan misschien raar over… Hahaha

Iemand anders nog tips of ervaringen hiermee? :cold_sweat: :slightly_smiling_face:

Als hij een keer alleen is kun je bijvoorbeeld zeggen jij bent blabla toch ? als je zn naam weet. en dan zeggen van ja ik ben bla bla en zo ontstaat er vanzelf en dan zou je ook nog zn nummer kunnen vragen en dan op whatsapp verder praten ?

Laat je niet van streek maken door zijn vrienden. Hij heeft duidelijk ook interesse in jou. Life’s so short. Ga er voor.