super leuke avond, maar hoe verder...

Hi iedereen,
Ik had afgelopen zaterdagavond een feestje, en daar was een jongen die ik al wat langer ken. Aan het einde van de avond zaten we met een groepje mensen om het vuur buiten en toen hij zag dat ik het koud had pakte hij mn handen vast. Iedereen was redelijk aangeschoten, ik dus ook, en na een tijdje zat ik bij hem op schoot en hij hield me heel lief vast enzo.
Het probleem is dat ik hem nu best wel heel leuk vind, ik weet alleen niet wat hij van mij vind en hoe ik in contact moet komen met hem… We gaan wel naar dezelfde school en ik heb zn nummer, maar hoe moet ik een gesprek beginnen op een manier dat het niet geforceerd lijkt? Want we hebben elkaar al vaker gezien als we met een groep vrienden afspreken, we hebben alleen niet echt gespreksonderwerpen maar toen ik bij hem op schoot zat sprong er wel echt een vonk over. kan alsjeblieft helpen? :slightly_smiling_face: Alvast bedankt! :flushed:

Hahaha oowgod ik hoop dat ik je niet ken! Dan sta ik nu echt voor lul :stuck_out_tongue:

:")

mensen… help :flushed:

Zuchttttgg

Fawkes bedoelt dat je dat tegen die jongen kan zeggen. Niet dat zij er ook was.

^ FAAL HAHAHA

lekker aardig weer.

Ja, wat hierboven gezegd wordt: begin gewoon over dat feestje. Als hij je echt leuk vindt grijpt hij deze kans om met je te praten - ook al gaat het nergens over - met beiden handen aan natuurlijk!

Idd begin over het feestje. En als je hem niet in het echt aan durft te spreken app je hem. Je hebt immers z’n nummer al, wat een luxe :wink:

Erg scherp Daphne hihihih

Wouw ik las het ook even verkeerd :’)

Maar dat is idd een goede zin!

ik zou inderdaad gewoon over het feestje beginnen, als je zijn nummer hebt tenminste.

hahahaha :stuck_out_tongue:

Ik zou in ieder geval ook gewoon over dat feestje beginnen! :slightly_smiling_face:

Ik heb mijn vriend op deze manier ontmoet (echt bija hezelfde). Ik stuurde hem gewoon een berichtje met “Heeeey!” En hij reageerde, echt niet zo eng hoor!

Inderdaad gewoon tegen hem gaan praten, anders krijg je er spijt van.

Maar even een vraagje, heeft hij ook jou nummer of jij alleen die van hem?
Want anders zou ik het een beetje hard to get spelen en hem eerst laten praten! Behalve als het al een week later is.
Zo niet, doe het dan gewoon.

Daar naast zo ik er niet al te veel van verwachten, jullie waren aangeschoten, het was op een feestje… het hoeft niks te betekenen. Jongens (en meisjes soms ook) vinden het soms gewoon leuk om dat voor een avondje te doen, maar meer niet.

Maar goed, wie niet waagt wie niet wint!