Super langhoudende donkere! lipstick. Waar?!

Ik heb mijn hele handen al ondergestipt en gestreept, maar ik kan maar geen mooie donkere lipstick vinden. Gewone versie lukt wel, dat weet ik, maar ik wil echt eentje die als een huis zit. Een maybelline 24u of lipfinity zoiets. Dieppaars, dieprood het liefst, maar als het niet anders kan is diepbruin ook goed.
Wie heeft er tips?

MAC lipsticks zijn goed. Een lip primer kan je ook helpen dat 'ie langer blijft zitten! MAC heeft trouwens alle kleurtjes en finishes die je maar kan bedenken!

MAC Diva. Ik kan er mee eten, drinken, zoenen zonder dat hij weg gaat. Hij zal wel iets vervagen maar hij verdwijnt niet compleet

Hmm, bedankt voor jullie tips. MAC vind ik ook geweldig, ben dol op hun foundations, maar ik wil gewoon echt alleen een lipstick die echt blijft zitten. Vooral in donkere of felle kleuren heb ik snel dat het niet meer strak zit en dat vind ik heeeel lelijk. Dan liever of een lichte kleur normale lipstick/gloss. Voor feestjes wil ik gewoon dat het de hele avond en nacht zit, dat ik er niet over na hoef te denken of ik eruit zie als the joker. En ik hou nu eenmaal van heftige kleurtjes. Liplak dus. Maar de bekende drogistmerken hebben niet iets wat ik over het hoofd zie?

Primers, poederen voor en na, de trucjes ken ik, maar werken niet voor mij.

Je kan misschien een liquid lipstick proberen? Ken er zo even geen die je zo bij de drogist kan halen (en heel goed zijn & in donkere kleuren komen), maar op boozyshop/douglas/makeupspot verkopen ze verschillende merken! LaSplash heeft groot assortiment aan kleuren, zelf verder geen ervaring mee.

Geen idee. Ik zal eens kijken.
Ik heb wel gemerkt dat van die lipsticks in potloodvorm ook netjes blijven zitten. Vervagen wel ja. Maar zijn wel mat waardoor ze niet uitlopen. Van de primark zijn prima, maar niet donker genoeg :no_good_woman: