Super lange wimpers...

No spang… mensen willen liever hun agressie hier uiten… Het is de moeite niet waard.

meissie, gebruik gewoon wonderolie op je wimpers. dat helpt ook en kost amper wat. en als je zo’n megawimpers wilt zal je vrees ik naar nepwimpers moeten grijpen. van zo’n spullen hoor ik altijd dat je er ook op andere plekken wat meer haar van krijgt.

Je kan vaseline op je wimpers smeren, dat helpt ook een beetje.

-

ik zou ook gewoon voor de vaseline gaan. goedkoop & werkt ook nog (zeggen ze) :slightly_smiling_face:

Nooit aan beginnen

lijkt me eng

Ik begin te denken dat je graag Latisse wilt gaan verkopen.

je wimpers worden er wel mooi lang van enzo, maar het lijkt me niets…

Alsof latisse wel zo goed is

LATISSE® Important Safety Information If you are using prescription products for lowering eye pressure or have a history of eye pressure problems, only use LATISSE® under close doctor supervision. May cause eyelid skin darkening which may be reversible, and there is potential for increased brown iris pigmentation which is likely to be permanent. There is a potential for hair growth to occur in areas where LATISSE® solution comes in repeated contact with skin surfaces. If you develop or experience any eye problems or have eye surgery, consult your doctor immediately about continued use of LATISSE®. The most common side effects after using LATISSE® solution are an itching sensation in the eyes and/or eye redness.

Het zijn maar wimpers…

-

ik denk dat miiamore de risico’s duidelijk maakt… dat heb ik niet over voor langere wimpers. geef mij maar wonderolie.

serieus kom op, oogklachten riskeren voor langere wimpers?

hoeveel mag dat dan wel niet gaan kosten dat Latisse?

Misschien is er een reden dat het nog niet in NL verkrijgbaar is? Aangezien de nederlandse gezondsheid blabla erg streng is met controleren?

en daarbij heb je het echt wel nodig? kan je het niet oplossen met vasaline/mascara/krultang & fakewimpers?

snap niet waarom je dat zou doen als je er ook gewoon leuk uit ziet met je gewone wimpers of een bééééétje mascara.
je krijgt er later toch weer spijt van en blablabla.

Dit is reclame, aangezien haar enige berichten in dit topic en een zelfde topic zijn, slotje.

wat stond er?