Super grote schoenmaat!

Haaaai,
nou ik ben dus 13 jaar en ik heb schoenmaat 46.
En ik weet niet eens of ze wel uitgegroeit zijn…
maaaaar, nou was mn vraag dus,
of een van jullie dit ook heeft en waar jullie dan je -modieuze, vrouwelijke- schoenen kopen.

of, als je dit niet hebt, een winkel bent tegen gekomen ofzo die grote maten schoenen verkoopt…

voorheen ging ik hiervoor naar Duitsland, maar eigenlijk is dit te ver.
Ik woon in provincie Gelderland, dus weten jullie misschien een winkel in/dichtbij Gelderland?

x

Ik kan je niet verder helpen. Sorry.

Heb je echt maat 46? of misschien ook iets kleiner want volgens mij is er een winkel in zwolle: ascona schoenen maar wat ik daarvan kan vinden op internet is dat ze maar tot en met maat 45 hebben.
Ik weet het verder ook niet sorry, succes met zoeken verder
:slightly_smiling_face:

Dankjewel!
ik heb maat 45/46, meestal 46.
Maarjaa allstars mt. 45 passen me ook, dus misschien daar ook!
ik ga even kijken op die site,
dankjewel!

ik zou geen allstars kopen, daar lijken je voeten nóg groter van.

is goed ik hoop dat je een site kunt vinden, ik namelijk niet echt. Maar dat kan ook aan mij liggen XD

bij Cinderella in Rotterdam verkopen ze wel leuke meiden schoenen tot maat 48 geloof ik, dus misschien hebben ze ook een cinderella bij jou in de buurt!

Succes xx.

Oef, dat is erg vervelend.
Ik zou anders eens gewoon googelen. En wat de rest zegt.
En probeer geen witte schoenen te dragen, daar lijken je voeten erg groot van, net als allstars.

in Hilversum heb je een winkel speciaal voor mensen met grote voeten en die schoenen daar zijn best leuk,
maar misschien is Hilversum een beetje ver voor je?
Het ligt in Noord- Holland.

ik ook niet haha xD
volgens mij hebben ze gewoon geen site.

& ik heb al zooo vaak gegoogled, maar ik kan nooit echt iets vinden…

& toen ik in groep 7 zat, had ik mt. 44/45, toen haalde ik mn schoenen inderdaad bij die winkel in Hilversum! Maar die schoenen zijn maar tot maat 45 :frowning_face:

Die Cinderella winkel lijkt me wel wat,!
ik ga even googlen!

ik heb op die site van cinderella gekeken, maar de damesschoenen zijn tot mt. 41-42 ofzo…

ik vind mijn voeten groot en heb maat 42, ik draag zelf wel platte zolen, en heb meestal baggy aan, als ik een skinny aan heb draag ik een ander sneaker in de vorm van allstar maar dan met beenwarmers zodat mijn voeten niet zo erg opvallen, verder wil ik wel hakken dragen want dan lijken je voeten volgens mij kleiner, balarinas kan ik ook best aan want heb geen dunne benen dus dat valt niet heel erg op bij een rok.
Ik denk als je nou een sneaker draag met een baggy broek valt het veeeeél minder op :ok_woman:

ow ik vergeet te melden waar je je schoene kan kopen, in amsterdam hebben ze in de Poort een schoenenwinkel die schoene verkoopt tot maat 46, alleen ben ik de naam kwijt :cry:

ik heb geen idee waar ze tot schoenmaat 46 hebben?

whahah okee, maar meestal passen skinny’s me niet,
en staan beenwarmers wel leuk in de zomer?

x

Ik heb geen idee sorry…
maar wat ik me wel afvraag… hoe lang ben jij dan??

neee nee neee iet in de zomer :grinning_face_with_smiling_eyes: ik bedoelde de winter , ik dagt ff-tjes niet door dat het al lente was sorry :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb maat 41/42 & ik vind het meestal wel moeilyk om mooie , goed passende schoenen te vinden , maar voor jouw maat weet ik niet echt winkels

1.80 & ik ben ook wel ‘stevig’ zegmaar.

nouja ik weet van sneakers ( nikes enz ) dat ze altijd doorgaan tot zeker maar 48 ofzo. maar wel echt heeel vervelend voor je dat je zo’n grote maat hebt! zit dat in je familie ?

Mn moeder zegt, dat er ook winkels zijn die schoenen voor travestieten verkopen. Ook grote maten (omdat mannen doorgaans grote maten hebben). Niet lullig bedoeld hoor! Ik vind dat zulke mensen vaak hele mooie schoenen hebben :blush:

http://www.lkgtent.nl/ind…ips/winkels-speciaal.html

misschien heb je wat aan deze site, daar staan een paar winkels op (t/m maat 46, en VANAF maat 42)