Super goede haar producten, wat en waar??

Hee meiden!
Mijn voornemen voor 2014 is een betere haar verzorging… Ik ben vanplan om zoveel mogelijk goede producten uit te testen en zo de beste er uit halen om te gebruiken.
Ik wil mijn haar namelijk VEEEL langer!! :flushed:
Heeft iemand goede tips?
Qua verzorging en/of goede borstels?
Wat is het? Waar kan ik het vinden? En als je de prijs weet… Zou je die er ook bij kunnen vermelden??
BEDANKT ALRVAST xxxxxx

Bij de kapper heb je vaak wel goede professionele haarproduchten.

Jaa klopt!! Alleen k hoopte eigenlijk opwat goed kopere producten ;$

Wat voor haar heb je? Je moet je haarverzorging zoveel mogelijk afstemmen op het soort haar dat je heb.

Het beste haarmasker wat je kan hebben is kokosolie. Hier neemt je haar het meeste van op. Let er wel op dat het pure kokosolie is en niet die verwerkt is. Hier zijn namelijk veel goede stoffen uitgehaald. Ze verkopen ze bij de Tuinen en je doet best lang met z’n pot. Met acties zijn ze lekker goedkoop :wink:

Inderdaad kokosolie werkt echt heel goed! Je kunt het gebruiken als haarmasker, dus 1x in de week in je haren smeren en dan een uurtje of zelfs mee slapen om het in te laten trekken, en dan eruit wassen. Volgens mij heeft Mascha (beautygloss.nl) er nog een filmpje over gemaakt.

Je moet niet denken dat ze bij de kapper gelijk de beste producten hebben voor jou haar in tegendeel zelfs. Ieder haar is anders en heeft andere voeding/producten nodig.

Ik zou zeggen hou het puur! Kokosolie, extra virge olijf olie, amandel olie, voor dikker haar kan je castor olie kopen. Olies zijn er om je haar te sealen.

Je hebt een moisture nodig, dit zorgt ervoor dat je haar niet droog wordt of gaat breken. Ik zelf gebruik organic root stimulator carrot oil. Hier zit eigenlijk alles in wat MIJN haar nodig heeft. Daarna seal ik het met een olie.

Kijk naar de ingrediënten lijst. Petroleum, minerale olie, teveell parfum, siliconen zijn niet goed voor je haar. Ze sluiten het juist af waardoor er geen goede voeding in kan. Dus let erop.

Ik heb best dik bruin haar, met een beetje slag niet heel lang net over ee schouders

Dankjewel!! Ga ik opzoek naar!! Xx

Dankjewel meiden! Ga er zeker opzoek naar!! Mijn haar word wel snel vet… Maar ze zeggen dat te vaak wassen slecht is maar hoevaak zou ik m’n haar moeten Wassen?? Iemand toevallig tips daarvoor ;$$ xx

Ik volg even! Als het over pure olies enzo gaat, hoor ik vaak dat je het in De Tuinen kan halen, ik woon in België en heb nog nooit van deze winkel(s) gehoord, weet iemand of ze die ook in België hebben? Of iets vergelijkbaars?

Hoe vaak was je het nu? Zelf was ik het om de dag, behalve als ik toch nergens heen moet. Dan sla ik met gerust mijn haar wassen een week over. De natuurlijk haar oliëen zijn goed voor je haar! :wink: Uiteindelijk wassen we tegenwoordig alleen ons haar omdat het vet wordt, terwijl vet juist gezond is. Ik zou zeggen probeer het zoveel mogelijk uit te stellen. Aan het begin heb je waarschijnlijk wel droogshampoo nodig, maar na een tijdje wen je hoofdhuid er aan. Je moet zelf maar kijken wat je het prettigste vind ^^

OH dat wist ik helemaal niet . Dat vet haar eigenlijk goed is hihi!!!
Dankjewell!
Eerst waste ik m’n haar iedere dag
Daarna om de dag
Nu om de 3 dagen
Em in vervolg naar de 4 dagen :slightly_smiling_face:

Dankjewel goede tip!!

De tuinen heeft een website… Misschien kun je daar iets op bestellen;;
www.detuinen.nl

De biowinkel! En anders van die turkse/aziatische winkeltjes, daar is het vaak wat goedkoper.

Dan moet je wel opletten dat die niet is verwerkt, want vooral die in Aziatische is eigenlijk bedoeld voor het koken en zijn daarom verwerkt. Dan zijn er veel stoffen die juist goed voor je haar zijn eruit gehaald.

Er moet echt bij de ingredienten alleen kokosolie staan!

ik zweer bij kokos olie :bowing_man: , gehaald bij de chineese supermarkt in Antwerpen

ik kan het echt nergens vinden??

De Tuinen.

vitamine b

Zit allemaal niet in de buurt… Maar zodra ik deze winkels ergens vind koop ik meteen 2 potten… Wat is de gemiddelde prijs voor kokos olie??

Ik heb nu argan care conditioner van de action is 1,69 (?) en werkt prima! Ook de producten van SYOSS oleo intense vind ik erg fijn!