Super gevoelig als hij me aanraakt...

Hoi allemaal,

Ik ben Merel, 17 jaar, en ik heb een probleempje. Sinds kort heb ik een vriend en we zijn nog niet veel verder gegaan, alleen een beetje under shirt action.
Maar elke keer als hij me zeg maar streelt, dus zachtjes met zijn handen over mijn buik/onderrug etc. gaat, spannen al mijn spieren zich aan en het kietelt heel erg ofzo. Ik kan er echt niet van genieten. Mijn huid is dus echt extreem gevoelig voor aanraking. Ik heb dit ook wel eens gemerkt bij de dokter, toen ze op mijn buik ging kloppen, ik kon mijn lachen echt niet inhouden.
Ik voel me wel gewoon veilig bij hem en ik vind het ook leuk wat hij doet, dus ik kan me verder ontspannen, maar ik sta gewoon helemaal strak als hij me streelt.
Ik vind dit alleen super vervelend want ik vind het wel fijn als ik aangeraakt kan worden door mijn eigen vriend… Kusjes enzo op mijn buik en hals e.d. kan wel gewoon trouwens, al krijg ik daar wel kippenvel van. Zeker ook als we binnenkort verder gaan en uiteindelijk seks hebben, wil ik liever niet de hele tijd lachen en niet tegen zijn aanraking kunnen…
Heeft iemand dit probleem misschien ook, of hebben jullie tips waardoor ik meer van onze make-out sessies kan genieten/dit gevoel minder kan maken?

Liefs!

Probeer er eens niet op te letten! Doordat je er waarschijnlijk zoveel op let en over in zit, wordt het alleen maar erger. Geniet van je vriend en van zijn aandacht en probeer er van te genieten. Succes!

Streelt hij niet té zachtjes? Dat het te kietelend is. Als hij misschien iets harder doet dan heb je het misschien niet. Ik zou er dus met hem over praten.

Inderdaad wat harder strelen! Ik kan zelf soms ook kietelig zijn maar niet zo dat het stoort gelukkig, al heb ik één keer een avond gehad dat ik door alles moest lachen (ook kietelen, maar ook grappige geluidjes ofzo) en toen was de mood helemaal verpest, vooral omdat ik zo boos van mezelf werd. :’) Dus let er niet te veel op, en als je moet lachen, maak er geen probleem van, want dan wordt het ook een probleem.

Ja dit zou wel kunnen werken inderdaad, harder strelen, maar zeg maar ook al raakt hij het alleen maar aan dan heb ik dus al dat er een soort rillingen/kippenvel over mijn hele lichaam schiet… Maar ik ga het eens proberen met harder strelen haha. Hopelijk krijg ik dan geen stuiptrekkingen meer :wink:

Ja dit vind ik dus vooral irritant, het lijkt omdat ik ga lachen dat ik niet wil wat hij doet, terwijl ik het juist wel wil maar dan verpest ik het dus een beetje voor hem… Het is echt en soort ongecontroleerd en ik word er gek van :’(

Hij moet inderdaad wat meer druk zetten :slightly_smiling_face:

Dat over mn buik strelen herken ik, ik kan daar gewoon absoluut niet tegen. Niet als iemand het aanraakt of als iemand het streelt, gewoon niet. Kan ik van niemand hebben. Dan verstrak ik ook, puur omdat dat mijn ‘zwakke plek’ is, dat weet mijn vriend ook en daar plaagt hij me ook mee. :sleepy: Kippenvel en rillingen zijn bij mij heel normaal, komt gewoon omdat ik er zo ontzettend van kan genieten wanneer mn vriend me in mn nek oid kust. Is gewoon een combinatie van de spanning, het feit dat ik daar opgewonden door raak én mijn gevoelens voor hem

heb ik ook, als iemand me daar aanraakt kietelt het zo erg dat het gewoon pijn doet. weet ook niet hoe kan, moet er maar mee leven ofzo haha. soms is het zo erg dat iemand me gewoon nergens kan aanraken, maar dan leg ik ook de focus er teveel op.

Ja dit denk ik ook. Maar het gaat nu wel beter, inderdaad dat harder strelen werkt gewoon maar soms vindt hij het heel leuk om me ermee te plagen inderdaad, ik krijg dan echt een soort stuiptrekkingen en rillingen ofzo. En inderdaad dat nek kussen… echt full body kippenvel gewoon, haha. Maarja dan vind ik t ook wel fijn dus dat maakt me niet zoveel uit.

Misschien helpt, naast het “harder” strelen, het ook om het met een groter oppervlakte van zn hand te doen? Als hij nu bijvoorbeeld alleen met zn vingertoppen over je rug gaat, het “oefenen” door eerst even met zn hele hand te doen? Kleine vingertoppen kietelen al snel eerder dan gewoon een hand of meerdere vingers.