Super erge buikpijn

hoi
ik heb al sinds dinsdag super erge buikpijn en het is echt ondragelijk
ik zou deze week ongesteld moeten worden maar dat is nog niet gebeurd
de buikpijn word steeds erger en het doet echt super erge pijn en ik weet niet wat het is
ik ben pas 3 keer ongesteld geweest dus ik weet er niet zo veel van maar ik snap niet waarom ik zo’n erge buikpijn heb en dat ik deze week ongesteld had moet worden en dat nog niet is gebeurd…

alvast bedankt voor de reacties xx

Mhm als het echt ondragelijk is zou ik de dokter bellen. Ondragelijke pijn is nooit goed.

hoe oud ben je? want als je nog jong bent kan het best zijn dat je nog onregelmatig ongesteld bent. En misschien is die buikpijn wel van de menstruatie, ik heb dat altijd een week van te voren, maar als je het niet vertrouwd moet je het vragen aan de doctor, (of je moeder)
succes :wink:

Nouja ondragelijk is eigenlijk n groot woord maar gewoon hele erge buikpijn

Ga naar de dokter

14 maar heb je dan erge buikpijn of gewoon een beetje?

Ga naar de dokter, erge buikpijn kan een teken zijn van een groter probleem. Misschien is het niks, maar dan weet je het maar zeker en het weekend komt er ook aan.

ik ga morgen naar de dokter maar zou het misschien kunnen dat ik een week later ongesteld word dan normaal of heb je dan nooit zo’n erge pijn…

Het is normaal dat je (erge) buikpijn hebt als je ongsteld moet worden, niets om je zorgen over te maken. En naar de dokter gaan heeft naar mijn mening niet zo veel zin als buikpijn je enige klacht is. Buikpijn is namelijk zo ontzettend vaag dat het me sterk lijkt dat de dokter er iets mee kan.

Nouja, toen ik nog niet aan de pil was had ik oo kaltijd voor mijn menstruatie best wel pijn in mijn buik. Dan wist ik dat het eraan zat te komen. Maar jij bent pas een paar keer ongesteld geweest en dan heb je meestal nog geen regelmatige cyclus (al hoeft dat niet per se). Dus een weekje later kan prima op zich.

Het doet wel echt pijn maar niet zo lang, ongeveer na een uurtje ben ik er vanaf

ik heb vanaf dinsdag erge pijn in mn buik
iedereen maakt grapjes dat ik zwanger ben maar dan kan helemaal niet
maar ik heb normaal wel pijn maar niet zo erg en niet 4 dagen of meer van te voren

Waar precies? Rond je navel, onderbuik … ?

iets onder mn navel

Het zou van alles kunnen zijn dan. Ik zou me er nu nog niet al te druk om maken. :slightly_smiling_face:

Dat is zo vervelend, ik heb dat ook echt altijd :’’)
Volgens mij is daar niks aan te doen, behalve van die pijnstillers te nemen maar dat lijkt me ook niet zo gezond iedere maand een week lang.

En je zegt net dat je pas drie keer ongesteld bent geweest? Dan kun je nog niks zeggen over hoe het ‘normaal’ gaat bij jou. De eerste vier keer werd ik onregelmatig maar redelijk hetzelfde ongesteld, de vijfde keer was het na een uurtje over en de zesde keer heb tien dagen met heftige buikpijn en elke keer naar het toilet hollen op bed gelegen. Er is niks over te zeggen de eerste twee jaar op deze manier.

Als je het niet vertrouwt, ga naar de huisarts. Meer advies is er niet.

Ja de andere 3 keer bedoel ik heb ik niet zo’n supererge buikpijn van te voren gehad alleen tijdens het ongesteld zijn

Mijn moeder zegt net dat het ook kan dat ik buikgriep heb en dat het kan dat het daardoor ook word uitgesteld, weet niet of dit echt zo is??

Ik zou ook naar de dokter/huisarts gaan.
Maar ik denk dat ongesteld zijn niet super erge buikpijn is.
Nou, dat weet ik niet! Want ik heb daardoor geen buikpijn.

Aangezien je nog maar 3 keer ongesteld bent geworden is het wss nog onregelmatig en kan zijn dat je daardoor pijn hebt.