Heeeeee, ik heb een probleem. Mijn haar is echt gewoon super dun geworden. En het feit dat ik krullen heb maakt het ook nog erger, aangezien je nu gewoon door me haar heen kan kijken. Alleen ik snap niet hoe dit kan. Ik heb me haar nog nooit geverfd, heb nog nooit een perm laten zetten ofzo en ik stylde het niet elke dag. Wat ik wel deed is dat als ik het stylde, ik nooit een heat protecter heb gebruikt. Of heel scheef. Ook deed ik me haar altijd in een knot, vlecht en kamde ik me haar altijd uit omdat ik me krullen haatte. (Daar ben ik nu over heen, heb me krullen geaccepteerd.) Kortom, ik heb me krullen gewoon heel erg mishandeld vroeger HAHA.
De zijkanten van mijn hoofd zijn vooral heen dun. Alleen mijn vraag, word mijn haar ooit weer gewoon dik? Vroeger had ik wel gewoon dik haar, zie ik op oude fotos. Nu is het echt gewoon super zielig. Ik stijl mijnhaar niet meer, ik laat me haar nu ook gewoon los ook al ziet het er niet uit. Zal mijn haar dan weer dikker worden?
BTW, heeft iemand ook tips voor producten voor me haar? Ik heb type 3b en ik heb geen idee welke producten ik moet gebruiken ofzo. Ik gebruikte altijd gewoon die van mijn zus als zij ze kocht, maar zij heeft stijl/golvend haar dus dat is niet handig denk ik. Daarom weet ik gewoon niet hoe ik me haar moet verzorgen, want ik hield me er echt nooit mee bezig. Maar hey dat was toen, ik wil nu gezond haar hebben dus als je me kan helpen zou dat heel fijn zijn. =)