Sunny Beach?

Hoooi allemaal,

Ik ben van plan om samen dit jaar met een vriendin naar Sunny Beach te gaan, maar ik heb een aantal vragen. Hoe zit dat namelijk met clubs, moet je daar entree betalen of moet je zon abonnement nemen? En wat raden jullie aan qua accommodatie? En wat moet je sowieso gedaan hebben? Verder ben ik ook benieuwd hoeveel je ongeveer kwijt bent aan zo’n weekje, en wat je voor dat bedrag hebt kunnen doen.

Vrienden van me waren rond de 1200 euro in totaal kwijt: Met accommodatie, vlucht, kroegentochten, andere feesten, totally summer, reisbegeleiding, al het eten en drinken, en partyboot

Ja wij ook zo rond dat bedrag. Wij gingen met GOGO en we hadden ook zo’n partypakket genomen van volgensmij 75 euro; kroegentochten, partyboot en wat andere feestjes. Dan ben je goedkoper uit als dat je telkens entree moet betalen en persoonlijk vind ik dat ook leuker want dan ben je met meer Nederlandse jongeren.
In Sunny Beach valt het namelijk wel mee hoeveel Nederlanders er zijn, je hebt er namelijk best veel engelsen en andere nationaliteiten rondlopen. Dat vond ik wel jammer. En ook veel meer jongens dan meisjes, alhoewel dat nog neit zo erg is haha.

Maar verder is Sunny Beach niet zo duur qua eten en dergelijke. Wat sowieso leuke clubs zijn, zijn den Glade Viking, Icebar, en je moet soweiso naar Flying Dutchman gaan (is een nederlandse bar met leuke feestmuziek! :grinning:)