sunkissed vs. porselein

hey!
Bijna iedereen weet het: op de catwalk is een bleke huid een must.
Maar op straat zie je dat iedereen hardnekkig bruin wil zijn…
Ik vind bleek écht mooi alleen jammer dat je pukkeltjes enzo dan beter ziet
Het geeft natuurlijk wel een zomers gevoel om er bruin uit te zien.
wat vinden jullie het mooist bleek of bruin?

Ik ben van nature al redelijk bruin (ben Italiaans, vandaar) en ik ben er wel blij mee. Als ik ziek ben zie ik er altijd heel bleek uit en dat staat mij gewoon echt niet. Maar ik vind bij van die blonde meisjes of dunne japanse meiden een bleke huid echt heeel mooi.
Het moet eigenlijk gewoon bij je passen, allebei is wel mooi =)
Maar niet 10 lagen oranje foundation met witblond haar of
foundation die 5 tinten lichter is dan je huidkleur met verder een bruine huid xD

Bruin in de zomer (dan staat kleding beter)
En iets minder bruin in de winter, maar niet lijksbleek, daar hou ik niet van

“Maar niet 10 lagen oranje foundation met witblond haar of
foundation die 5 tinten lichter is dan je huidkleur met verder een bruine huid xD” haha idd,
als je van nature getint bent vind ik het wel mooi maar ik vind het niet mooi als je bvb zoals victoria beckham uitziet:p

Haha Victoria Beckham is echt éng
:crazy_face:

Maakt het tegenwoordig zelfs uit hoe je huid eruit ziet ? bleek of een zomers kleurtje? Wat een onzin .

Iedereen wordt in de winter toch wel bleek, de kleur gaat er zo van af. Ik vind bleek wel mooi, mooier dan een vreselijk bruine huid door de zon.

Ik ben onwijse wit en wordt nooit bruin. Mensen denken dat ik van dat witte poeder elke ochtend op me gezicht doe om zo wit te worden :pensive:’ Maar het past gewoon bij me , ik heb zwart haar en hele lichte groene ogen en ik vind het zelf wel mooi :grinning: Dus ja ik kies voor porselein

Ik ben lichtgetint. (ben chinees ;P) en ik ben al iets bruiner geworden, door de vakantie en sportdag :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik word eigenlijk niet lichter dan getint.

ik ben best wit alleen nu zit er wel een beetje een gezond kleurtje op niet zo angebrand ofzo maar gewoon heel licht

I agree. Ik heb zelf ook een tintje, 'k ben Aziatisch.

jep, modellen die te bruin zijn krijgen minder werk :cold_sweat:

ik vind sunkissed iets voor in de zomer en porselein voor in de winter. daarom dat ze nu op de catwalk allemaal bleek zien, tis al de herfst mode ^^

Wat maar bij je past denk ik zo.
Waarom proberen superbruin te zijn als dat niet eens bij je huidtype past, beetje zinloos=/.

volgens mij is’t niet enkel voor de winter maar is het meer ontstaan door het hele huiskankergedoe…

Bruin. Maar idd een porseleinen huid bij chinezen/ japanners zijn ook ubervet :stuck_out_tongue:

ja,
wat 'k ook vet vind is zo chinese vrouwen die wit zijn en dan rode lipstick (ofoiets)
prachtig gwn.

Ik vind porselein mooi :grin: Alleen dan moet je wel een egale huid hebben zonder wallen of donkere kringen anders ziet het er niet zo mooi uit…

béétje sunkissed, beetje porselein.
misschien net iets meer porselein.

porselein.
een vriendin van mij is nog witter dan ik en dat is zooo mooi <3!