Sun in Spray

Heei meiden!

Een tijdje geleden las ik ergens over het product: ‘Sun in spray’.
Dit is een product dat je gewoon in je haar spuit, waarna je de zon in gaat en je haar verder natuurlijk lichter word.

Ik heb hier een link naar het product in America, maar ik vraag me dus af of ze het ook in Nederland verkopen.

http://www.uniquesportsaccessories.com/skin-care-sun-in.htm

Hebben jullie dus enig idee of dit product ook in Nederland verkrijgbaar is?

Liefs, Rowena.

Heb je blond haar?

Ja, maar ik wil het nog wat blonder zonder het te verfen.

Dan moet je gewoon citroensap bij de super kopen, evt. in een verstuiver doen maar je kan het ook gewoon in je haar druppelen, en als je dan in de zon gaat zitten wordt het ook véél blonder.
Maar dan moet je wel even een goed haarmasker erbij kopen want het zou je haar uitdrogen. Ik heb daar zelf geen last van gehad terwijl ik vorige zomer twee weken lang elke dag dat spul in mn haar deed!

geeen idee, up

Ohja, als je dat in je haar hebt en je zit dan in de zon, dan droogt het op en voelt het echt ranzig, maar als je het was heb je nergens meer last van! Gewoon meteen bij de eerste zonnestraaltjes gelijk buiten gaan zitten, paar keer herhalen, helpt echt en is hartstikke goedkoop…!

Of anders koop je de John Frieda go blonder lightening spray, zelf geen ervaring mee maar ga het gelijk kopen als het ergens in de aanbieding is. Dat spray je op je haar en dan fohn/stijl je het en door die hitte wordt je haar lichter. kost 8,99 euro.

Ja, verkopen ze ook in Nederland.
Me moeder gebruikt het altijd, weet alleen niet waar vandaan…

Bedankt dames!

Dan ga ik nog even heel hard zoeken.

heteICETA, mocht je het wel weten zou je het dan even tegen mij willen zeggen?

gewoon blondspray bij de etos…
Idd zoals ladylegend zei heb je em ook van John frieda die is best goed!
En tis toch soort van verven. Veel meiden denken van niet maar un vriendin van mij heeft et zooo vaak gebruikt dat ze barbie blond is geworden en toch nogsteeds beweerd dat het van zichzelf is.

Is het schadelijk voor je haar?

Oke, Looontje. Dan zal ik daar eens kijken!

Als het goed is is het niet schadelijk voor je haar VintageROCKS.

Kan het ook bij bruin haar?

Uhm, zou ik eerst kijken of ze daar iets speciaal voor hebben, want meestal staat er iets op met: ‘blond’

het is sowieso schadelijk voor je haar net als verven en alles eigenlijk

Bruin wordt meestal eerst oranje