summersale! nieuw!

H&M Trend studs tee, tuniekje/jurkje, maat M/L, met ceintuur.
Zara kanten jurkje met diepe rug, maat S/M nieuw.

Zara miu miu blouse met kattenprint, doorzichtig, nieuw, maat M/L
Zara doorzichtige voilen blouse met cirkels, nieuw, volant aan de voorkant, maat M/L

Zara striped tee, nieuw, oversized fit, maat M/L
Zara marilyn monroe ree, oversized fit, maat S/M, als nieuw.

Zara luchtige cropped beige broek met gevlochten bovenkant en rits inzet aan de zijkant, wortelbroek model, maat S. Nieuw.

Zara korte broek met riempje en pijpomslag, zo goed als nieuw, maat M. Zowele in het zwart als in het blauw.

Succes!

succes!

Hoe lang zijn die kattenblouse en dat gestreepte shirtje?

zara gele top met ingezette overhangende mouwen, wijdvallend model, maat M. Nieuw

zara oranje top met plooitjes bij de hals aan de voorkant, en aan de achterkant volledig doorgeknoopt, nieuw, maat M.

Silence+noise roze blazer, luchtig materiaal, 1 knoop aan de voorkant. Soort zijde. Nieuw. Maat M.

Zara grijsblauwe blazer met witte mouwomslag, maat M/L, zo goed als nieuw, ideaal voor de zomer.

H&M zwart-wite gespreepte A-lijn top, wijdvallend, met knoopjes aan de voorkant, maat M, nieuw.

Zara roze tee met zakje bij de borst, maat M, nieuw.

H&M Trend lichtblauw jurkje met overhangende mouwtjes, knoopje aan de achterkant, maat 38, zo goed als nieuw.

Zara wit-blauw gestreept marinejurkje, maat M/L, nieuw.

Zara oversized tee met print, maat M, zo goed als nieuw.

Zara polkadot jurkje, bordeaux-rood met gebroken witte stippeltjes, peter pan collar, lichte pofmouw, nieuw, maat S/M.

Bij interesse, mailen naar: kledingverkoop3@hotmail.com

Noten kan natuurlijk ook!

De kattenblouse hangt iets op/over de heupen, en het gestreepte shirtje hangt tot net over de billen :slightly_smiling_face:

ruil je ook ? (:

sorry ik ruil niet…:slightly_smiling_face:

Heel leuk, succes!

Ik bied 6 euro op je zara shortje! Note me :’)

Jammer dat veel mij te groot is! Succes :slightly_smiling_face:

Heb je aanfoto´s van?
Silence+noise roze blazer, luchtig materiaal, 1 knoop aan de voorkant. Soort zijde. Nieuw. Maat M.
en deze
Zara wit-blauw gestreept marinejurkje, maat M/L, nieuw.
bedankt!

ik heb jullie genote! :relieved:

succes :slightly_smiling_face:

Aanfoto oranje top? X

Wat een gave dingen! Succes! :grinning:

Aahh al je dingen zijn zo superleuk, maar helaas te groot :frowning_face:

Leuke spullen! Wat vraag je voor ‘‘Zara marilyn monroe ree, oversized fit, maat S/M, als nieuw’’? & Heb je misschien ook een aanfoto? :slightly_smiling_face:.

Liefs

heb je een note gestuurd maar helaas nog niks teruggekregen! is hij aangekomen? :slightly_smiling_face: