summerloveee

heyhey,

Ik zit pas net op girlscene en weet dan ook niet of ik het goed doe maar ik was benieuwd naar iedereen zn zommerliefdes van deze vakantie! Ik vind het zelf altijd geweldig om te lezen en ook om zelf te vertellen. Ik zal beginnen met mijn eigen verhaal en ik hoop dat er meer volgen.

Ik was twee weken in Frankrijk met mijn ouders en toen ik weg ging zat ik een beetje met een jongen in Nederland, paar keer gezoend enzo. Alleen we zagen elkaar 5,5 week niet en je raadt het al, dat geeft stress. In de 4e week kreeg ik dan ook een berichtje van dat hij het niet meer zag zitten, ik baalde als een stekker. Ik had al een week italie erop zitten en al genoeg jongens afgewezen speciaal voor hem. Ik wilde niet gelijk de eerste beste gaan zoenen omdat het nu over was en wilde eigenlijk gewoon helemaal niemand meer en er met mijn vriendinnen in Nederland over praten. Gelukkig was daar een super tof meisje, en die haalde me over om die avond daarna toch mee uit te gaan. Ik heb totaal geen spijt dat ik toen mee uit ging want ik heb echt de leukste jongen ever ontmoet. We gingen met een busje naar een club en omdat er zoveel al naar huis toe waren, hadden we de twee groepen nederlanders die voorheen niet met elkaar omgingen samengevoegd. Dus ik kende ook een paar mensen niet. Gelijk in het busje zat ik naast een jongen die ik voor nu Tom ga noemen. Tom was mij al een paar keer opgevallen omdat die echt qua uiterlijk precies mijn type is, maar ik was bang dat hij een player zou zijn en ik had eerst al iemand en ik ben niet zo iemand die vreemd gaat. Die avond trok Tom de hele tijd mijn aandacht en hadden we veel oogcontact, ook in de club. Toen ik naar de wc wilde gaan trok die mijn hand mee en stonden we samen buiten. Ik had nog niet echt met hem gepraat dus dit was de eerste keer en ik merkte meteen al dat het lekker klikte. We hebben toen niet gezoend en zijn weer terug naar binnen gegaan. Alleen toen we binnen waren waren er 2 Fransen die mij de hele tijd lastig vielen en toen lulde ik snel dat die hele knappe jongen daar my boyfriend is. Tom moest lachen en gaf me een knuffel zodat het nog echter over kwam. Ondertussen fluitserde die in mijn oor dat hij mijn boyfriend wel wilde zijn. Ik moest lachen. Hij probeerde mij te zoenen maar ik zei dat ik niet geloofde dat hij mij echt leuk vond en liep weg. Ik had geen zin in weer een gebroken hart. Maar even later zocht die me op en zei dat hij me echt onwijs leuk vond. Ik moest hem wel geloven, maar wilde niet toegeven. Een halfuurtje later trok ik hem aan zijn arm, zijn we naar buiten gelopen en zoenden we.

Die dag daarna was ik bang dat Tom mij had gebruikt want ik had hem al de hele dag niet gezien en ik ging varen met mijn ouders in de middag. Toen we om 5 uur terugkwamen zag ik hem aan t zwembad en sprong die gelijk het water uit om mij een kusje te komen geven, super schattig. Die avond gingen we met zn alle naar een cafe en had hij de hele tijd mijn hand vast. Het was de beste avond van de hele vakantie. Er waren ook allemaal Fransen meisjes die dachten dat ik met hem verloofd was omdat een paar jongens uit de groep hun dat hadden wijs gemaakt omdat we zo zaten te kleffen. Normaal ben ik totaaal niet van dat kleffen gedoe maar dit keer intresseerde met dat geen bal, ik wilde alleen maar bij Tom zijn. Tom bracht me ook thuis en we stonden nog een uur voor mijn deur te zoenen en te praten, morgen zou onze laatste dag samen zijn.

Ons laatste dag samen begon heel kut. Ik kan niet uitslapen dus om 10 uur was ik baandjes aan het trekken in het zwembad. Opeens zie ik zijn broertje met nog een broertje van iemand en komen ze naar me toe met dat ik met Tom had gezoend. Ik kon hier wel om lachen maar toen ze heel tijd opmerkingen gingen maken toen de hele groep erbij was (en Tom dus ook) werd het wel een beetje awkward, maar die middag maakte alles goed. Een meisje uit de groep ging rond 4 uur weg, en haar huisje stond nog open dus samen waren we stiekem naar binnen geglipt, we zijn niet verder gegaan maar wel gezoend enzo. Rond half 7 moest hij gaan want hij moest zijn spullen nog inpakken, ik was met hem meegelopen naar zijn huisje. Ik had verwacht hem in de avond nog wel te spreken. Maar die avond kon ik hem nergens vinden en hoorde ik dat hij in een stad was met zijn ouders, ik stressde me dood, ik was zo bang hem niet meer te zien. UIteindelijk zag ik dat hij mij ook al zocht en kwam er nog een afscheidszoen, ik was anderhalf uur te laat thuis maar het was het waard.

Die dag daarna in de auto terug naar Nederland wilde ik het liefst huilen, ik voelde me zo kut. Maarja zo gaat het nou eenmaal met vakantieliefdes. Hij woont twee uur bij mij vandaan en op vakantie is natuurlijk ook alles mooier. Ik hoop nog een keer iets aftespreken maar ik denk dat een lange afstandsrelatie hem gewoon niet gaat worden.

Wat zijn jullie verhalen?

(ps sorry als er al een topic hiervoor was, deze site is ingewikkeld)

Aaaawh wat eeen superleuk verhaal

Dit is zoooo’n mega cute verhaal! Ik wou dat mij zoiets ooit overkwam…

Ik had ook nog nooit zoiets gehad maar ik denk dat als je er niet naar op zoek bent het je gewoon opeens overkomt. Haha :slightly_smiling_face:

Wauw wat een verhaal, lief!

Awh! Wat een super leuk verhaal!

Leuk verhaal :grinning:

''Alleen toen we binnen waren waren er 2 Fransen die mij de hele tijd lastig vielen en toen lulde ik snel dat die hele knappe jongen daar my boyfriend is. Tom moest lachen en gaf me een knuffel zodat het nog echter over kwam."

Dit komt mij heel erg bekent voor hahaha. Alleen bij mij waren het dan geen Fransen :stuck_out_tongue: Ah nu denk ik meteen aan die avond terug. Het ergste was dat ik op dat moment een vriend had en dat was niet die jongen …

hahaahaha, heb je nog gezoend met die jongen of niet?

Nee daarvoor vond ik mijn exvriend veels te leuk. Ik wilde onze relatie niet op het spel zetten en die andere jongen hielp mijn alleen even van een probleem/ irritante jongen af :slightly_smiling_face:

Aah okee haha, bij ons was er ook nog een jongen altijd dronken enzo en die vond mij leuk en daar hielp Tom me ook van af haha

Wat een leuk en lief verhaal zeg! (: