Summerlove

Hebben jullie ook een summerlove gehad? Hoe is het gegaan en afgelopen? Hoe ben je ermee omgegaan?

Ik ben nou bijna 4 weken terug en mis hem ontzettend. We hebben afgespoken vrienden te blijven maar zoiets kan je niet in een keer omschakelen. Hij woont op Curacao en komt misschien over 1 jaar naar Nederland om te studeren. We hebben een deal dat als we dan niemand hebben we het een kans geven. Maarja dat is niet zeker…

aaawh lief!

ik heb geen summerlove helaas, er was vorig jaar wel een suuuper knappe nederlandse jongen in mijn hotel… maarja ik kwam hem tegen op mn laatste avond daar dusja, en ik durfde niet :blush:

goed dit is onzin, upje ? (A)

Heb ik ook een keer gehad, alleen woonde die van mij wel gewoon in Nederland alleen aan de anderekant van het land haha, en we waren nog best jong, volgens mij 15 ofzo. Hij bleef een week langer als ik op de camping in Frankrijk (waar ik hem ontmoette)
Hij heeft me in de week 1x gebelt met zn moeders telefoon, toen die terug was hebben we een week lang elke avond 2 uur gebelt…
Toen konden we 3 avonden achter elkaar niet bellen, en toen op een dag kreeg ik een mailtje waarin stond dat het geen zin meer had, en hij hoopte dat we later elkaar weer tegen zouden komen… Nouja… Tis 2 /3 jaar geleden en ik mis het soms nog steeds… Vooral toen ik laatst weer in Frankrijk was…
We praten heeeeeeeel af en toe nog met elkaar… Maar eigenlijk is het contact helemaal weg.

haha jaa
ik leerde die van mij kennen omdat we elkaar altijd tegenkwamen op de fiets als ik naar dansles ging vorig jaar in de zomervakantie en hij zei altijd gewoon hoi ofzo,
haha daarna ging ik naar een andere school het 3e jaar
en guess what ik kwam bij hem op school en kregen we meer contact enzo we zijn nu al bijna een jaar samen
ik denk nog steeds dat het meant to be is!

nee nooit! wij zitten meestal ergens in een villa, met stomme buren en verder geen leuke jongens! op zich vind ik het wel jammer, maar soms kan er ook zo’n ellende van komen dat ik soms maar blij ben dat ik ze niet heb (:

Nee, geen ervaring, ik denk dat ik het ook niet zou willen, als het maar bij flirten blijft… ;p omdat ik anders met hem in mijn hoofd zit en ja, hoe goed kan je eigenlijk een jongen vertrouwen die je maar een paar dagen/weken kent? Hoe kan je garanderen dat hij niet hetzelfde doet bij een meisje die een paar weken nadat jij bent teruggekeerd naar je woonplaats bij hem komt? xp
Ver nagedacht, I know,mja mijn mening.

Naja ik zat 3 maanden op Curacao en leerde hem de 3e week kennen toen ik daar zat en het was meteen een klik. En hij is niet alleen een summerlove maar ook echt een vriend van me geworden. Ook is hij de beste vriend van me nicht, ik vertrouw hem echt. Dus ik weet dat hij niet zo is. Maar ik snap wel wat je bedoelt… Ik ben zelf trouwens ook niet iemand die snel verliefd word… Hij is eigenlijk ook de 1e jongen waar ik echt iets mee had en het niet zomaar een flirt was… woont hij 10.000 km verder en 6 uur tijdverschil :frowning_face: