Heey girls!
Ik hoop dat jullie mijn verhaal willen lezen en me willen helpen, want ik ben een beetje wanhopig aan het worden.
Ik heb sinds bijna 4 maanden een super lieve vriend. Hij is daarvoor een half jaar naar het buitenland geweest en toen waren we al een soort van samen. Ik heb het dus een half jaar zonder hem uit kunnen houden en ben niet vreemd gegaan. Toen hij terug kwam hebben we onze relatie officieel gemaakt.
Nu ben ik een week geleden op vakantie geweest met twee vriendinnen. Daar hebben we een paar Nederlandse jongens ontmoet die echt super gezellig en leuk waren. We zijn een paar avonden met ze uit geweest en ik merkte dat 1 jongen mij wel erg leuk vond. Ik vond hem ook super leuk. Door alcohol en vakantiegevoel hebben we uiteindelijk gezoend. Ik voelde me daarna behoorlijk slecht omdat ik thuis natuurlijk gewoon een lieve vriend had zitten.
Toen ik thuis kwam was ik super blij om m’n vriend weer te zien, maar die zoen bleef/blijft nog steeds door mijn hoofd zweven. Ik begin me nu ook langzaam een beetje te ergeren aan sommige dingen van mijn vriend. Hij heeft overal een mening over die hij soms behoorlijk opdringt. Soms wil ik gewoon een luisterend oor en een knikkend iemand in plaat van iemand die de hele tijd de psychiater uit gaat hangen. Daarnaast wil hij bijna alleen maar zoenen en klef doen. Soms heb ik daar gewoon geen zin in.
Met de jongens van vakantie hebben ik en mijn vriendin nog wel contact. We zouden binnenkort met ze gaan afspreken, maar ik weet dus niet hoe dat gaat lopen. De jongen waarmee ik gezoend heb reageer nergens meer op. Niet op mijn smsje, op mijn whatsappje of facebook bericht. Aan de ene kant weet ik dat ik eigenlijk geen contact meer met hem moet zoeken, maar hij was ook gewoon heel gezellig. Ik wil zo’n gezellig persoon niet verliezen door een stomme fout.
Nu moeten jullie alsjeblieft niet denken dat ik een slet ben ofzo of dat ik altijd vreemd ga. Ik hou echt wel van mijn vriendje, maar ik merk gewoon dat ik begin te twijfelen. Ook merk ik dat ik het single leven een beetje begin te missen. Toch wil ik zo graag dat deze relatie lukt. Gewoon om te bewijzen dat ik wel bij iemand kan blijven langer dan 6 maanden. Soms word ik zo gek van mezelf!
What to do? Help please!